البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
X

شورای شهر با ساخت بیمارستان در جنوب کرج موافقت کرد

به گزارش خبرنگار البرز نیوز، علی ذبیحی ظهر سه شنبه در پنجاه و ششمین جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ارتقای سرانه بهداشت و درمان این کلانشهر گفت: اعضای شورا با لایحه شهرداری در خصوص ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی در جنوب کرج موافقت کردند.

وی مطرح کرد: در این راستا به شهرداری کرج اجازه داده می‌شود تا برابر توافقنامه نسبت به صدور پروانه با احداث بیمارستان در ۶ طبقه بر روی همکف منوط به تأمین پارکینگ به میزان ۱/۵ برابر ضابطه پس از اخذ مصوبه کمیسیون ماده ۵ اقدام کند.

ذبیحی افزود: در این راستا به شهرداری کرج اجازه داده می‌شود تا برابر توافقنامه نسبت به صدور پروانه با احداث بیمارستان در ۶ طبقه بر روی همکف با حداکثر سطح اشغال زیرزمین‌ها ۸۰ درصد و همکف به بالا ۵۰ درصد منوط به تأمین پارکینگ‌های موردنیاز به میزان ۱/۵ برابر ضابطه پس از اخذ مصوبه کمیسیون ماده ۵ و اخذ ارزش افزوده ایجاد شده از موضوع توافق بر مبنای تعرفه زمان صدور پروانه اقدام شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: این لایحه پس از بحث و بررسی با قید اخذ کمیسیون ماده ۲۷ عارضه سنجی ترافیکی قبل از ماده ۵ یا همزمان انجام شود و در خصوص تأمین پارکینگ مورد نیاز در محوطه برای مراجعین به اتفاق آرای حاضرین با لایحه شهرداری موافقت شد.

ذبیحی اضافه کرد: با توجه به اهمیت حفظ و گسترش فضای سبز اخذ نظر کمیسیون ماده ۷ و عارضه سنجی ترافیکی از جمله نکاتی بود که در جلسه کمیسیون شهرسازی مطرح و تاکید شد. موضوع تأمین پارکینگ مورد نیاز برای مراجعین نیز بررسی و با تأمین پارکینگ در محوطه در جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم موافقت شد.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.