البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
X

تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز در چهارباغ

تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز در چهارباغبه  گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  سعید محمدی اظهار داشت: با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چهارباغ ۲۳۵ هکتار ساخت وساز غیرمجاز از اراضی بخش‌های رامجین و مرکزی شهرستان چهارباغ در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱٠ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات با همکاری نماینده محترم دادستان، فراجا و پلیس یگان امداد و کلانتری‌های تابعه و دستگاه‌های خدمات رسان قلع و قمع شد. 

وی ادامه داد: در این عملیات بیش از ۳٠ دستگاه بنای غیرمجاز ویلایی به مساحت ۳٠٠٠ متر مربع، دیوارکشی به طول ۱۲۵٠٠ مترمربع، محوطه‌سازی به مساحت بیش از ۵٠٠٠ مترمربع، استخر تفریحی ۱۲ مورد به متراژ ۶٠٠ مترمربع، آلاچیق ۷ مورد به متراژ ۲۸٠ مترمربع و محل دپوی مصالح بیش از ۵٠ مورد تخریب شد.

محمدی افزود: در این مرحله از کار قلع و قمع، مجموعا بیش از ۲۵٠ قطعه اعمال قانون شده و ۲۳۵ هکتار از اراضی کشاورزی که تغییر کاربری شده بود، آزاد شدند. 

وی از افرادی که قصد ساخت وساز در اراضی با کاربری کشاورزی را دارند، خواست تا قبل از هر اقدامی از مدیریت جهادکشاورزی استعلام نمایند تا شاهد چنین وقایعی در آینده نباشیم.

 محمدی از نهاد‌های خدمات رسان از جمله ادارات آب، برق و گاز خواست تا به استناد قانون مذکور از ارائه خدمات به ساخت و ساز‌های فاقد مجوز در اراضی کشاورزی و باغ‌ها خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.