البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
X

برگزاری هفدهمین جلسه ستاد انتخابات البرز با حضور رییس ستاد انتخابات کشور

برگزاری هفدهمین جلسه ستاد انتخابات البرز با حضور رییس ستاد انتخابات کشوربه  گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛   معاون سیاسی وزارت کشور در این مراسم از آمادگی عوامل برگزاری انتخابات در کشور خبر داد و افزود: برای افزایش مشارکت مردم و بررسی پیشنهادات مردمی با هماهنگی‌های صورت گرفته یک خط تلفنی سه رقمی ۱۱۷ در کشور راه اندازی شده است.

شاهچراغی با بیان این که هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات در یازدهم اسفند ماه برگزار شده است، افزود: هموطنان در سراسر کشور می‌توانند پیشنهادات خود را از طریق سامانه ۱۱۷ به ستاد‌های انتخابات استانی اعلام کنند تا استانداران و مسئولان برگزاری انتخابات لحاظ کنند.

او گفت: براساس قانون تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی موظف به همکاری با عوامل برگزاری انتخابات هستند تا شاهد پرشورتر شدن انتخابات در کشور باشیم.

استاندار البرز هم در این مراسم با اشاره به اینکه ستاد‌های انتخابات اصلی و فرعی خوزه‌های انتخابیه کرج و ساوجبلاغ در آماذگی کامل بسر می‌برند، افزود: استان البرز در پیش ثبت نام و ثبت نام اصلی رتبه نخست کشور را در زمینه تعداد داوطلبان کسب کرده است که این موضوع نشان از افزایش مشارکت مردمی در این دوره از انتخابات خواهیم بود.

عبدالهی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته تمامی شعبات اخذ رای دوره‌های قبلی بازنگری شده است و در این دوره نسبت به دوره قبل بیش از ۱۰۰ شعبه اخذ رای نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.