البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
X

برای دستیابی به موفقیت باید تولید علم و فناوری را عملیاتی کنیم

به گزارش خبرنگار البرز نیوز، حسین زین الصالحین پیش از ظهر سه شنبه در دوازدهمین جشنواره روز پژوهش که در سازمان ملی استاندارد ایران واقع در کرج برگزار شد، گفت: جوانان بسیاری از این مرز و بوم جان خود را فدا کردند و خون‌های بسیاری ریخته شده تا امروز ما عالم شویم که این موضوع مسوولیت‌هایی را بر دوش ما نهاده که نسبت به آنها باید پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ما به همه کسانی که مسیر این انقلاب را ترسیم کردند بدهکار هستیم، مطرح کرد: رویکرد ریاست سازمان ملی استاندارد ایران این است که این مجموعه مرکز تولید علم و فناوری باشد. این سازمان متعلق به همه مردم ایران است اما ما باید توجه داشته باشیم که چه میزان در حوزه استانداردسازی نقش داریم و تا چه حد توانسته‌ایم اهداف خود را پیاده سازی کنیم.

سرپرست حوزه ریاست سازمان ملی استاندارد ایران اذعان کرد: اگر در یک مجموعه پژوهشی و تحقیقاتی به روز نباشیم نمی‌توانیم گام‌های بلندتری برداریم، بنابراین نگاه‌ها به سمتی است که حتی روزانه باید خود را به روز کنیم. اقدامات ارزشمندی در این مجموعه انجام می‌شود که باید آنها را به همگان نشان دهیم؛ خروج این امور از مجموعه موجب بهبود مسیر کار و ساختار می‌شود.

زین الصالحین با بیان اینکه اگر تولید علم و فناوری خود را عملیاتی نکنیم، موفق نخواهیم شد، اظهار کرد: اقدامات ارزشمند شما باید نقشه راه مدیران اجرایی شود. با توجه به هجمه‌های دشمن علیه ایران، در شرایط کنونی کشور همه باید جهادی و خالصانه کار کنیم و دست به دست هم بدهیم تا با استفاده از توانمندی‌های ملت ایران و حمایت از آنها کشور را به قله‌های رفیع برسانیم.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.