البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
X

احداث و تعمیر ۸۷۱ واحد مسکونی برای مددجویان در البرز

احداث و تعمیر ۸۷۱ واحد مسکونی مددجویی البرزبه  گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  مازیار محمدی با اشاره به این که مسکن از جمله اساسی‌ترین نیازهایی است که زمینه توانمندسازی مددجویان را فراهم می‌کند، افزود: از این تعداد، ۲۱ مورد خرید مسکن،۸۰ مورد احداث و تکمیل مسکن و ۷۷۰ مورد تعمیر مسکن خانواده‌های مددجو بوده است.

وی بیان کرد: امسال برای خرید ، ساخت و تعمیر مسکن مددجویان درالبرز ۳۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، صدقات، کمک های مراکز نیکوکاری، خیرین و وام قرض‌الحسنه هزینه شده است.

محمدی با بیان اینکه خرید مسکن مشمول خانواده‌های مددجوی سه نفر به بالا است،گفت: خانواده‌های ۲ نفره و یک نفره در صورتی که نیاز به تعمیر، احداث فضای جانبی و مرمت مسکن داشته باشند، می توانند از کمک هزینه کمیته امداد استفاده کنند .

وی اضافه کرد: مددجویان واجد شرایط که در سامانه مسکن ملی ثبت نام کرده و به مرحله تخصیص پروژه رسیده اند در قالب خرید و احداث مسکن از مبلغ یک میلیارد ریال کمک بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات صندوق امداد ولایت بهره‌مند خواهند شد.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه برای کمک به خرید مسکن مددجویی در مناطق شهری ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه بدون سود پیش بینی شده است ، گفت: برنامه خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن و تعمیر، تکمیل و بازسازی منازل

این خانواده ها همچنان در البرز ادامه دارد.

کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز ۵۳ هزار نفر زیر چتر حمایتی دارد.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.