البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
X

تردد در همه محورهای البرز به جز هشتگرد-طالقان برقرار است

علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار البرز نیوز با اشاره به کاهش دمای هوا و بارش‌های اخیر در نیمه شمالی استان البرز گفت: شب گذشته شاهد بارش‌های خوبی در مناطق شمالی و مرتفع استان به ویژه طالقان و محور چالوس بودیم و در برخی مناطق ارتفاع برف به ۳۰ سانتی متر هم رسید.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته ماشین آلات راهداری در قالب ۱۵ سرویس اقدام به برف روبی در محور چالوس و طالقان کردند، افزود: بر اساس آخرین بازدیدها، در حال حاضر در همه محورهای استان البرز به جز محور جدید هشتگرد به طالقان، تردد برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: در قسمت‌هایی از محور جدید هشتگرد به طالقان شاهد یخ زدگی هستیم، به همین دلیل این محور فعلاً مسدود است و از فردا صبح پاکسازی این محدوده به منظور بازگشایی آن آغاز می‌شود.

زندی فر بیان کرد: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود هنگام تردد در محورهای استان، سرعت مطمئنه را رعایت کنند زیرا با توجه به برودت هوا و هشدارهای هواشناسی، ممکن است در بخش‌هایی از جاده‌ها یخ زدگی لحظه‌ای یا طولانی مدت اتفاق بیفتد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با تاکید بر ضرورت به همراه داشتن وسایل گرمایشی و آذوقه به حد نیاز داخل وسایل نقلیه عنوان کرد: عوامل اداره کل راهداری البرز در راهدارخانه‌های استان مستقر و در حال آماده باش هستند تا در صورت بارش یا انسداد جاده، اقدام به پاکسازی و رفع مشکل کنند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.