البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
X

کار آفرینی های خرد که با اعطای تسهیلات جان تازه می گیرد

کار آفرینی های خرد که با اعطای تسهیلات جان تازه می گیرد
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ کارآفرین خیاطی در این خصوص گفت: در گذشته کار خیاطی را در یک مغازه کوچک داشتم که با درخواست وام و دریافت تسهیلات به مبلغ ۲۵۰ میلیون‌تومان تجهیزاتی از قبیل چرخ خیاطی، اتو، دیگ بخار و ملزومات خیاطی را تهیه و اکنون با ۶ نفر اشتغالزایی مستقیم این کارگاه آغاز به فعالیت کرده است.

تنومند تسهیل گر بنیاد برکت در شهر مشکین دشت نیز گفت: در‌حال حاضر بیش از ۵۰ فقره وام و تسهیلات در شهر مشکین دشت برای کارآفرینی و اشتغالزایی ثبت شده که از این تعداد ۲۵ فقره وام پرداخت شده و ۲۵ وام دیگر نیز در بانک‌های عامل در مرحله سیر مراحل قانونی جهت پرداخت میباشد.
 
صبوری مدیر اجرایی طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت استان البرز نیز با اشاره به مبلغ تسهیلات از ۵۰ میلیون تومان تا ۴ میلیارد تومان گفت: اعطای تسهیلات بستگی به نوع کارآفرینی دارد و به ازای هر ۱۵۰ میلیون تومان یک نفر باید اشتغالزایی شود.
 
وی گفت: بعد از پرداخت تسهیلات بازدید‌های دوره‌ای توسط تسهیل گران در مناطق مختلف از کسب و کار کارآفرینی شده انجام می گیرد تا آزادسازی مرحله دوم تسهیلات صورت پذیرد.
 
صبوری  گفت: در حال حاضر بیش از ۱۶۰۰ مورد تسهیلات در سطح استان البرز جهت پرداخت به بانک‌های عامل معرفی شده که بیش از ۷۰۰ مورد از آن‌ها پرداخت شده و الباقی در مرحله نشکیل پرونده جهت پرداخت میباشند.
 
تا کنون در استان البرز بیش از ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی و کارآفرینی توسط بنیاد برکت به کارآفرینان پرداخت شده که از سهم ۱۷ میلیارد تومانی شهرستان فردیس ۲/۵ میلیارد تومان به کارآفرینان مشکین دشت اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.