البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
X

استان البرز به کارگاه راه سازی تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی زندی فر پیش از ظهر چهارشنبه در همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری که با حضور معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در مجموعه فرهنگی میلاد کرج برگزار شد، ضمن تبریک این هفته گفت: در حال حاضر ۲۰۲ پروژه در استان استان البرز با اعتباری حدود یک هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان در سامانه RMS ثبت شده و پروژه‌ها در حال انجام هستند.

وی عنوان کرد: به جرأت می‌توان گفت که البرز به کارگاه راه سازی تبدیل و در سراسر استان از دورترین نقاط تا آزادراه و در تمام شهرستان‌ها و محور چالوس پروژه تعریف شده و پیمانکاران مشغول فعالیت هستند. یکی از اقدامات این اداره کل، استقرار دفتر نمایندگی سازمان در پایانه مسافربری شهید کلانتری، مشرف به سالن مسافری بوده که امور مربوط به آن در حال انجام است تا مسافران بتوانند به صورت مستقیم کارهای خود را پیگیری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از هوشمندسازی سیستم برق و تهویه تونل کندوان واقع در محور چالوس برای نخستین بار خبر داد و با اشاره به زیباسازی تونل‌های این محور بیان کرد: در سال اول تصدی اینجانب به عنوان مدیرکل راهداری البرز، به کمک صنف حمل و نقل این استان هشت نفر زندانی جرایم مالی و در سال گذشته نیز ۲۱ زندانی از زندان آزاد شدند. امروز نیز طی مراسمی ۴۰ زندانی دیگر از زندان آزاد می‌شوند.

زندی فر با اشاره به توزیع ۵۰۰ وعده غذا میان خانواده‌های زندانیان و با بیان اینکه دو روز پیش نیز، ۶۰۰ بسته حمایتی با کمک امور زندان‌ها تهیه و میان خانواده‌های زندانیان در استان البرز توزیع شد، عنوان کرد: با توجه به فعالیت ۲۹ دستگاه اتوبوس در این استان، در ایام اربعین با مشکلی برای جابجایی زائران حسینی مواجه نشدیم و از استان‌های همجوار به ویژه تهران نیز پشتیبانی کردیم.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.