البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
X

شورای شهر صحنه خدمتگزاری و امتحان سخت است /منتقدان مدیریت شهری، راهکار ارائه کنند

شورای شهر صحنه خدمتگزاری و امتحان سخت است /منتقدان مدیریت شهری، راهکار ارائه کنند


به گزارش ایلنا از البرز، علی قاسم پور، در یکصد و بیست و ششمین جلسه فوق العاده شورا که به منظور ارائه گزارش عملکرد هیئت رئیسه سال دوم و انتخابات هیئت رئیسه سال سوم برگزار شد، اظهارداشت: یک سال دیگر از عمر ما گذشت و برگ دیگری از دفتر کار و زندگی  ورق خورد و در صفحات گذشته مطالب زیادی به صورت عیان و پنهان نگاشته شد.

وی افزود: فارغ از هر نتیجه ای که امروز شورای اسلامی شهر کرج به آن می رسد و مصوبه شورا مورد حمایت همه اعضا خواهد بود، بر خود واجب می دانم از اعضای هیئت رئیسه سال دوم که با بنده همکاری و سایر اعضا که در صحنه های مختلف حضور داشتند، قدردانی کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن قدردانی از شهردار و معاونین وی، مدیران و پرسنل شهرداری و اصحاب رسانه عنوان کرد: صحنه، صحنه خدمتگزاری و امتحان بوده و بسیار دشوار است. هر برادر و خواهری که امروز با رای همه اعضای شورا در جایگاه های مختلف هیئت رئیسه قرار می گیرد، قطعا سال سخت تری را نسبت به زمانی که در این مناصب حضور داشته سپری خواهد کرد و تا اندازه ای باید ایثار و ازخودگذشتگی داشته باشد.

قاسم پور تاکید کرد: در این دوره شورا، اقدامات و فعالیت های خوبی انجام شده است، علیرغم اینکه ممکن است انتقاداتی نیز وجود داشته باشد. هیچ مجموعه و دستگاهی کامل و صددرصد نیست، بی شک نقد به برخی عملکردها وارد است. از اصحاب رسانه، کنشگران اجتماعی و دغدغه مندان و دلسوزان شهر درخواست می شود که ضمن نقد مجموعه، نقاط قوت را نیز پوشش و راهکارهای لازم را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه بیان نقاط قوت در کنار نقاط ضعف، موجب افزایش انگیزه برای رفع مشکلات می شود، خاطرنشان کرد: در صورت عدم اطلاع رسانی عملکردها، شاید تصور شود که مجموعه موردنظر پویا نیست، بنابراین همه اقدامات باید به سمع و نظر مردم برسد. امید آن می رود نتیجه انتخابات هیئت رئیسه سال سوم شورا موجب بروز اتفاقات بهتری برای مردم این کلانشهر شود.

علی قاسمپور در پایان انتخاب مسعود محمدی را به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر کرج تبریک گفت و برای ایشان و هیئت رئیسه جدید آرزوی موفقیت کرد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.