البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
X

پایش حوزه عمرانی و ترافیک مدیریت شهری در دستور کمیسیون قرار گرفت

پایش حوزه عمرانی و ترافیک مدیریت شهری در دستور کمیسیون قرار گرفت


به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی در چهل و یکمین جلسه این کمیسیون که به پایش اقدامات عمرانی مناطق اختصاص داشت گفت: پارلمان شهری در خصوص پایش پروژه‌های عمرانی مناطق تعارف ندارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ضمن بیان اینکه متاسفانه بعضی از حوزه های عمرانی در جذب بودجه عملکردی قابل قبول ندارند اظهار داشت: شهردار کرج باید پایش عمرانی در حوزه های مختلف مناطق و سازمان‌ها را هر چه سریعتر و با جدیت انجام دهد تا عملکرد مورد انتظار پارلمان مدیریت شهری بیشتر تامین شود.

رحیمی در ادامه افزود: در خصوص کارکرد هر کدام از حوزه‌های عمرانی و ترافیکی مناطق که عملکرد قابل قبول و ضعیف داشته‌اند به طریق‌های مختلف به آنها هشدار و گوشزد کرده‌ایم و در صورتیکه در جهت بهبود شرایط موجود قدم برندارند اسم آنها را نام خواهیم برد.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق گفت: پروژه‌های عمرانی اسمی که در بودجه تخصیص داده شد به جهت اهمیت آن و توجه بیشتر در محلات کم برخوردار است و اجرایی شدن آن از اهمیت بالایی قرار دارد.

وی در پایان یادآور شد: در پایش جذب بودجه عمرانی در سال۱۴۰۱ به ترتیب مناطق ۴-۶-۵ در صدر و مناطق ۱۰-۷-۲  در پایین جدول این پایش قرار دارند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.