البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
X

راه اندازی نظام پیشنهادات کمیته امداد استان البرز

راه اندازی نظام پیشنهادات کمیته امداد استان البرز


به گزارش ایلنا از البرز، ابوالفضل فلاح قنبری با اشاره به راه‌اندازی نظام پیشنهادات در کمیته امداد گفت: هدف از این اقدام بسط و توسعه هم فکری کارکنان و عموم مردم نوع‌دوست در تصمیم سازی‌های مدیران ارشد و بهبود عملکرد و خدمت رسانی مطلوب و شایسته به نیازمندان است.

فلاح قنبری ارائه ایده‌های جدید در راستای بهینه سازی سیاست‌ها و برنامه‌ها، فرآیندها، خدمات، منابع انسانی، سیستم های اطلاعاتی و ضوابط امداد و بهبود عملکرد و ارتقای خدمات به نیازمندان را از دیگر اهداف مشارکت برشمرد و افزود: در این راستا کمیته امداد آماده دریافت تمامی ایده‌ها، طرح‌های پیشنهادی حوزه‌های تخصصی، نظرات همکاران و مردم نیکوکار است.

وی اضافه کرد: مردم نیک اندیش استان البرز می‌توانند با پیشنهادات خود در تصمیم سازی برای مدیریت خیر و احسان در استان و پویایی سازمان‌های حمایتی مشارکت کرده و پس از ورود به سامانه از قسمت پیشنهاد های مردمی نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام کنند. 

مدیر اداره برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد البرز با اشاره به شرایط ثبت پیشنهادات در این سامانه گفت: پیشنهاد‌ها باید در راستای بهبود اهداف و برنامه‌های امداد، بهبود فرآیند‌های فعلی، بهبود ارائه خدمات امداد و بهبود وضعیت نیروی انسانی امداد باشد.

وی تصریح کرد: پس از ثبت پیشنهاد در سامانهpishnahadat.emdad.ir  کدپیگیری به پیشنهاد دهنده‌ها تخصیص می‌یابد که می‌توانند تمام مراحل بررسی پیشنهاد خود را در سامانه پیگیری کنند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.