البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
X

با راه اندازی درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، امضاهای طلایی بی اعتبار شد

با راه اندازی درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، امضاهای طلایی بی اعتبار شد


به گزارش ایلنا از البرز، رضا جعفری در نخستین نشست کمیته تبیین قرار گاه اصلاح فرایند ساختار اداری برای بهبود عملکرد اقتصادی استان البرز که با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز، مدیران روابط عمومی فرمانداری شهرستانهای استان، مدیر روابط عمومی شهرداری کرج و برخی از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی عضو کمیته مذکور در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد؛ بر ضرورت اطلاع رسانی صدور اینترنتی مجوزهای کسب و کار تاکید کرد.

جعفری با اشاره به اینکه با راه اندازی درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، امضاهای طلایی بی اعتبار شد، بیان کرد: با صدور اینترنتی مجوزهای کسب و کار ، دیگر چیزی از امضای طلایی و کاغذبازی نخواهد ماند و راه اندازی این درگاه اقدام بسیار ارزشمندی است که مانع از وقوع فسادهایی که در پشت امضاهای طلایی وجود داشت، شده و باعث تسریع خدمت رسانی به مردم، کاهش زمان، تسهیل فرایند صدور مجوزهای کسب و کار، سهولت در ثبت کسب و کار توسط اشخاص و رسمی شدن فعالیت‌ها می‌شود.

وی از  ایجاد 9 کمیته ذیل قرارگاه اصلاح فرایند ساختار اداری برای بهبود عملکرد اقتصادی استان البرز خبر داد و افزود: درگاه ملی مجوزها تحت مدیریت هیات مقررات زدایی و تسهیل مجوزهای کسب و کار است و درگاه مذکور تنها مرجع رسمی اعلام شرایط در این حوزه است. مردم می‌توانند با استفاده از این درگاه، از طریق اینترنت طی مدت زمانی 48 ساعت الی 15 روز صاحب مجوز کسب و کار خود شوند.

 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با اشاره به اینکه تا پایان خردادماه 1402، حدود 25 هزار و 982 درخواست در درگاه ملی مجوزهای استان البرز به ثبت رسیده است، نقش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در راستای تبیین، معرفی و اطلاع رسانی درگاه ملی مجوزهای کسب و کار به مردم را مهم عنوان کرد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.