البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
X

مولدسازی دارایی های دولت با تلاش متولیان امر به نتیجه مطلوب می‌رسد

مولدسازی دارایی های دولت با تلاش متولیان امر به نتیجه مطلوب می‌رسد


به گزارش ایلنا از البرز، رضا جعفری در نشست مدیران و معاونین ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان‌های منطقه ۶ کشوری که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، گفت: این نشست به منظور انتقال تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانش مدیران و معاونین ادارات کل امور اقتصاد و دارایی استان‌های تهران و قم به میزبانی استان البرز در دستورکار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مسئله مولدسازی از جمله مواردی است که به صورت جدی مدنظر قرار دارد، افزود: در این راستا نیاز است با توجه به  اهمیت مسئله به تبیین قواعد و قوانین موجود و ارائه پیشنهاد به مراجع ذیربط اقدام شود.

جعفری خواستار حذف اظهارنظرهای متناقض در حوزه مولدسازی دارایی‌های دولت شد و ادامه داد: امیدواریم با نگاه ویژه متولیان امر بتوانیم میزان فروش در مسیر مولدسازی را ارتقاء دهیم.

این مقام مسئول در ادامه به توان علمی و فنی استان‌های قم، تهران و البرز اشاره کرد و یادآور شد : در این استان‌ها ظرفیت‌های متعددی وجود دارد که انتظار داریم با کاربردی شدن جلسات این چنین به تقویت ظرفیت‌ها و بهره گیری از توان علمی و فنی استان‌های منطقه ۶ بیفزاییم.

جعفری در ادامه به توانمندی بالای بدنه کارشناسی ادارات کل استان‌های تهران، البرز و قم اشاره کرد و افزود: نگاه کارشناسی ‌و‌ تخصصی به مسائل و ارتقاء سطح دانش و خدمات رسانی نیروهای انسانی می‌تواند عملکرد سه استان را به سمت پیشرفت و توسعه سوق دهد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز اضافه کرد: همچنین انتظار داریم معاونان سه استان منطقه ۶ در هر حوزه تخصصی با مشورت یکدیگر و اشتراک تجربیات به صورت حضوری و با مراجعه به وزارت پیگیر مصوبات باشند و در نشست آینده گزارش عملکرد ارائه دهند.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.