البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
X

آقای شهردار به تبعیض ها پایان دهید/ ضرورت افزایش نظارت شهرداری بر اماکن عمومی

آقای شهردار به تبعیض ها پایان دهید/ ضرورت افزایش نظارت شهرداری بر اماکن عمومی


به گزارش ایلنا از البرز، علی قاسم پور در نطق پیش از دستور یکصد و سیزدهمین جلسه رسمی شورا خاطرنشان کرد:  در فضاهای اختصاصی پارک ها که شهرداری آن ها را اجاره داده افراد ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند و اگر کسی نمی تواند فضاهای اختصاصی پارک ها را مدیریت کند، هم با او و هم با طرف قرارداد برای اجاره فضای مربوطه باید برخورد شود در این راستا دستگاه قضائی بر این موضوع تمرکز کرده است. 

قاسم پورخط قرمز شورای شهر را جلوگیری از تبعیض بین کارکنان مجموعه شهرداری عنوان و تصریح کرد: تبعیض در بین کارکنان اجازه نمی دهد یک کار خوب اجرایی شود، در طول دو سال گذشته، شورای ششم بارها درباره انگشت طلایی های شهرداری تذکر داده است در این راستا تصمیم بر این شد که نظم و انضباطی در شهرداری برقرار و بر اساس ساعت ورود و خروج کارکنان، به آن ها حقوق پرداخت شود.رئیس شورای  شهر کرج بیان کرد: در حالی که افراد حزب اللهی این شهر حتما باید ساعت بزنند، چرا در مورد سایر افراد نباید این اتفاق بیفتد؟ اگر قرار بر ساعت زدن است، همه باید نسبت به این امر اقدام کنند. 

قاسم پور تاکید کرد: بنا بود امروز نام افراد را اعلام کنم اما گذر می کنم و در صورت عدم اصلاح در جلسه آینده اسامی را اعلام می کنم تا مردم بدانند که تبعیض در مورد چه کسانی اتفاق می افتد.

وی با اشاره به اینکه همین تبعیض ها دلیل عدم جا افتادن اقدامات این چنینی در شهرداری است، اظهار کرد: آقای شهردار قاطع و محکم به سمت اصلاح امور این چنینی از جمله ایجاد نظم و انضباط حرکت کنید، شورای شهر نیز از شما حمایت می کند. این تصمیم، بسیار خوب است، لذا با بد اجرا کردن، کار خوب را زیر سئوال نبرید. آقای شهردار به تبعیض ها پایان دهید زیرا این امر مانع اجرای امور بزرگ است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.