البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
X

مشارکت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران در هم افزایی با کمیته امداد در طرح قرض ماندگار

مشارکت 3 میلیارد و 500 میلیون تومانی خیران در هم افزایی با کمیته امداد در طرح قرض ماندگار


به گزارش ایلنا از البرز، حسین فرسود با اشاره به اینکه طرح قرض ماندگار در نظر دارد از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه خیران و نیکوکاران گرهی از مشکلات مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر باز کند گفت: سپرده‌گذاری خیران  به‌صورت دائمی در حساب صندوق امداد ولایت باقی می‌ماند تا زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان فراهم شود.

وی افزود: با مشارکت خیرین و هم افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون تومان در  اجرای طرح قرض ماندگار و به منظور ارائه تسهیلات به نیازمندان ، در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری شد.

فرسود با بیان اینکه مشکلات عدیده محرومان به‌ویژه در بخش اشتغال، مسکن، ودیعه مسکن و کارگشایی است گفت: این نهاد به 190 خانوار مددجو و نیازمند مراجعه‌کننده به دفاتر کمیته امداد و صندوق امداد ولایت وام قرض‌الحسنه از محل قرض ماندگار پرداخت کرده است.

وی با اعلام اینکه صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند افزود: نیکوکاران می‌توانند در صورت تمایل پس از سپردن وجوه خود به‌عنوان امانت نزد صندوق، نیازمندان موردنظر خود را به صندوق امداد ولایت معرفی کنند تا صندوق به‌عنوان کارگزار نسبت به دریافت مدارک، ضمانت لازم و وصول اقساط اقدام کند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.