البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
X

انسداد جاده کرج چالوس از چند جبهه ادامه دارد / بازسازی مسیر با حضور کارشناسان راه و شهرسازی بررسی و اجرا می‌شود

انسداد جاده کرج چالوس از چند جبهه ادامه دارد / بازسازی مسیر با حضور کارشناسان راه و شهرسازی بررسی و اجرا می‌شود


به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در بازدید از روند امداد، خدمات رسانی و بازگشایی جاده کرج_چالوس در سیل پنجشنبه شب، با بیان اینکه بارندگی ها منجر به جاری شدن سیل و ریز کوه و رانش در این محور شده که با خساراتی همراه است، اظهار کرد: از تونل ۵ جاده کرج_چالوس حوالی سد امیرکبیر تا تونل یک با ریزش کوه و انسداد و تخریب جاده مواجه شده‌ایم.

وی با عنوان اینکه جاده کرج_چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است و عملیات بازگشایی مسیر با جدیت دنبال می‌شود، ادامه داد: با پیش بینی های صورت گرفته، تمامی نیروهای امداد و نجات، راهداری، هلال احمر، خدماتی و… در جاده مستقر و آماده بودند. با حضور به موقع نیروهای امدادی و نجات، بحران سیل و ریزش کوه مدیریت شد و خسارت جانی منجر به مرگ نداشتیم.

وی افزود: تمامی افرادی که در سیل متوقف شدند به مکانی امن هدایت شده اند و اسکان یافتند، خودروها نیز در مسیر جایگزین که از سوی راهداری ایجاد شده، در حال خروج از محور هستند.

استاندار البرز گفت: بازگشایی مسیر توسط راهداری و نیروهای خدماتی از چند جبهه که با انسداد و ریزش شدید همراه بوده، دنبال می‌شود. 

وی افزود: به طور قطع بازسازی محور توسط نیروهای وزارت راه و شهرسازی با جدیت پیگیری و اجرایی خواهد شد. کارشناسان راهداری و راه و شهرسازی در محور حضور دارند و بررسی های تخصصی در حال انجام است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.