البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
X

۱۴۰ فرزند یتیم و محسنین مورد حمایت نیکوکار ساوجبلاغی

140 فرزند یتیم و محسنین مورد حمایت نیکوکار ساوجبلاغی


به گزارش ایلنا از البرز، مهدی حاجی زاده ضمن قدردانی از حامیان نیکوکار شهرستان ساوجبلاغ، اظهار کرد: نیکوکار ساوجبلاغی حمایت 140 یتیم و فرزند محسنین را با پرداخت مجموعاً ماهانه 28 میلیون تومان بر عهده گرفت.

حاجی زاده با تأکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد توسعه مشارکت و حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است، افزود: این حامی نیکوکار علاوه بر واریز ماهانه 28 میلیون  تومان به‌حساب فرزندان معنوی هزینه درمان، هدیه تولد، سبد کالا و لوازم‌التحریر فرزندان معنوی خود را تأمین می‌کند.

رئیس اداره ساوجبلاغ  بابیان اینکه در حال حاضر در این شهرستان  5250 حامی حمایت 210 یتیم و 700 فرزند محسنین را بر عهده‌ دارند افزود: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام بیش از  ۱ میلیون تومان و فرزندان محسنین 650 هزار  تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریز می شود.

وی افزود: نیکوکاران در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در دفتر کمیته امداد شهرستان  مشارکت حضوری و نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام و یا با شماره تماس  44232132 یا 44210720 تماس بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.