البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
X

لزوم ورود دستگاه های امنیتی،انتظامی به تمرکز جمعیت اتباع در برخی محلات کم برخوردار کرج

لزوم ورود دستگاه های امنیتی،انتظامی به تمرکز جمعیت اتباع در برخی محلات کم برخوردار کرج


به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی در نطق پیش از دستور یکصد و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: از مسئولان استانی برای رسیدگی به موضوع حضور اتباع در مناطق حاشیه کرج ‌و در رابطه با تغییر بافت جمعیتی برخی محلات کم برخوردار درخواست می شود تا از افزایش ورود اتباع به بافت جمعیتی برخی محلات کم برخوردار از طریق قراردادهای اجاره ای پیگیری و مدیریت شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: برابر بررسی های اولیه برخی محلات با موضوع تغییر بافت جمعیتی و غلبه اتباع رو به رو خواهند شد و این موضوع رو به افزایش است لذا پیشنهاد می شود اتحادیه املاک، اداره اتباع استانداری و دستگاه های امنیتی و انتظامی، اقدام به پایش این محلات کنند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی با بیان اینکه علت تمرکز اتباع در برخی محلات کم برخوردار کرج جای سئوال دارد، تاکید کرد: این موضوع باید آسیب شناسی و مدیریت شود زیرا برخی آسیب های اجتماعی، سیاسی را به دنبال خواهد داشت. 

رحیمی تاکید کرد: معاونت فرهنگی با همکاری مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورا تحقیقات و بررسی های لازم را در این زمینه داشته باشند و نتیجه آن را به منظور بهره برداری در اختیار دستگاه های متولی قرار دهند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.