البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

ستاد اجرایی برگزاری صدمین سالگرد تاسیس موسسه رازی تشکیل شد

ستاد اجرایی برگزاری صدمین سالگرد تاسیس موسسه رازی تشکیل شد


به گزارش ایلنا از البرز، مرتضی اکبریان با اعلام اینکه ستاد اجرایی برگزاری صدمین سالگرد تاسیس موسسه رازی تشکیل شد، اظهار داشت: 16 دی ماه هر سال، سالروز تصویب قانون تاسیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی است و سال آینده این موسسه مهم و اثرگذار کشور، وارد یکصدمین سال تاسیس و حیات خود خواهد شد و یک قرن تلاش و فعالیت را در کارنامه خود ثبت خواهد کرد.

مدیر حوزه ریاست موسسه رازی افزود: موسسه به عنوان مجموعه ای تخصصی و بزرگ در عرصه تولید فراورده های بیولوژیک در کشور، طی حیات ۹۸ ساله خود منشا برکات و خدمات بسیاری بوده و نقش بزرگی در تامین سلامت و امنیت بهداشتی کشور و حتی منطقه خاورمیانه ایفا کرده که شاید کمتر برای مردم و شهروندان معرفی و بیان شده است. 

اکبریان با بیان این که موسسه رازی، سرمایه و میراث بزرگ علمی و اجتماعی برای کشور است و باید هرچه بیشتر و بهتر برای حفظ و اعتلای این گنجینه بزرگ، تلاش و اقدام کنیم، یادآور شد: با توجه به تجارب گذشته و برگزاری جشن نودمین سالگرد تاسیس موسسه، در نظر داریم برای یکصدمین سال تاسیس این موسسه، برنامه ریزی و هماهنگی مدون و مستمری را به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر این مناسبت داشته باشیم و بتوانیم متناسب با جایگاه و خدمات این موسسه بزرگ، آن را به شایستگی به آحاد مردم و مسئولان در سطح ملی و بین المللی معرفی کنیم.

وی گفت: طبق هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته، حوزه ریاست موسسه، متولی اصلی برگزاری سلسله برنامه های یکصدمین سالگرد تاسیس موسسه در دی ماه سال ۱۴۰۳ خواهد بود و با توجه به تناسب حوزه های کاری، دبیرخانه این ستاد با محوریت اداره روابط عمومی تشکیل شده تا برنامه ریزی و هماهنگی های لازم از این طریق صورت پذیرد.

مدیر حوزه ریاست موسسه رازی از همکاران و صاحبان ایده و نظر دعوت کرد تا طرح ها و پیشنهادهای خود را به منظور برگزاری هرچه بهتر این رویداد به دبیرخانه ستاد، اعلام و ارسال کنند. همچنین از ۱۰ پیشنهاد برتر تقدیر خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.