البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
X

نمایندگی شرکت توسعه گردشگری ایران تأسیس شد

نمایندگی شرکت توسعه گردشگری ایران تأسیس شد


به گزارش ایلنا از البرز، یحیی دارایی در نشستی که با حضور رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران برای تأسیس نمایندگی این شرکت در البرز برگزار شد، اظهار کرد: این شرکت به عنوان بازوی اجرایی و مکمل فعالیت‌های اداره کل در زمینه گردشگری همکاری می‌کند و با تعامل و هم‌افزایی بار بخشی از مسئولیت‌های این اداره کل را بر عهده گرفته و به رونق گردشگری در استان کمک می‌کند. 

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: استان البرز دارای موقعیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است که با شروع به کار این شرکت و تعاملات با اداره کل و دیگر دستگاه‌های مرتبط توسعه گردشگری در استان سرعت می‌گیرد. 

البرز به مقصد گردشگری تبدیل می‌شود

مسعود پناهی رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران با اشاره به اینکه البرز در زمینه گردشگری دارای ظرفیت‌های، بسیاری است هدف از تأسیس نمایندگی این شرکت در البرز را تسریع در مقصدی تبدیل البرز به مقصد بسیاری از گردشگران کشور عنوان کرد. 

پناهی اهداف این شرکت را توسعه پایدار گردشگری در کشور و افزایش درآمد‌های ارزی و داخلی گردشگری، عنوان کرد و ادامه داد:  توسعه زیر ساخت‌های گردشگری، طراحی، مشاوره، ساخت، توسعه و بهره‌برداری از اماکن و فضاهای گردشگری، تفریحی و اقامتی در سطح کشور براساس استانداردها و فناوری‌های مدرن با نگاه کیفی و رشد سودآوری و همچنین معرفی ظرفیت‌ها، جذب وهدایت سرمایه‌گذاران و توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری از اهداف تأسیس شرکت توسعه گردشگری ایران است. 

در پایان محمد مصطفی لو به عنوان سرپرست نمایندگی شرکت توسعه گردشگری ایران در البرز معرفی و محل دفتر نمایندگی شرکت توسعه گردشگری در استان برای شروع هر چه سریعتر فعالیت‌ها معرفی شد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.