البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
X

قوه قضاییه با جلوگیری از تعطیلی برخی از کارخانه ها، موانع تولید را بردارد/لزوم توجه به بخشی از مساله حجاب که به دستگاه قضا مربوط است

قوه قضاییه با جلوگیری از تعطیلی برخی از کارخانه ها، موانع تولید را بردارد/لزوم توجه به بخشی از مساله حجاب که به دستگاه قضا مربوط است


به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله حسینی همدانی امروز در نشست اقشار مختلف مردم که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: لازم است دستگاه قضا موفقیت های خود را بیان کند. دشمنان درصدد هستند با تحریف وقایع اخیر، افکار عمومی را نسبت به دستگاه قضا تخریب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: یکی از مطالبات مردم که بین المللی است و در قصه اخیر به نفع ایران با قدرت وارد شدیم باید مورد توجه قرار گیرد چنانچه در ترور دانشمندان ایرانی ، سردار دلها  دیدیم که ایران در دادگاه بین المللی پیروز شد.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: دستگاه قضا باید مباحث مربوط به اجرای قانون را زودتر به نتیجه برساند و مبارزه با فساد در اولویت باشد بنابراین در اجرای عدالت اهمیت بیشتری داده شود.

وی اضافه کرد: نظارت مردم پایه تقویت شده و در بسط عدالت اقدامات موثری انجام شود.

امام جمعه کرج با اشاره به نام گذاری سال تحت عنوان مهار تورم رشد تولید گفت: همکاری و هماهنگی لازم باید در این زمینه از سوی مردم و دستگاه های اجرایی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: موانع تولید باید برداشته شود و در این زمینه بخشی در دست قوه قضاییه بوده که کمک به جلوگیری از تعطیلی برخی از کارخانه ها داشته باشد.

امام جمعه کرج گفت: برخی از زمین ها تصرف شده در مجموعه صنعتی که ورود دستگاه قضا را می طلبد.

وی با عنوان اینکه دشمن در تلاش برای ودار کردن مردم و مسوولان به واکنش های نسنجیده است، افزود: دشمن تلاش می کند تا مردم و مسئولان را وادار به واکنش های نسنجیده کند بطوریکه مساله فقیه و شرعی را سیاسی کرده اند.

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب گفتند با یک ساختار مدیریت شده و با برنامه ریزی وارد این بحث شده باید مدیریت کنیم و دستگاه قضا از ضابط حمایت داشته باشد .

امام جمعه کرج یاد آور شد: جریمه جرم، کم قیمت نباشد و بازدارندگی لازم را داشته باشد لذا در جرم مشهود نیاز به حکم قاضی نیست اما بعد از اینکه ضابط ورود می کند حمایت شود .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: انتظار متدین ها خیلی بیشتر از این عمل الان است و آن مقدار از حجاب که به دستگاه قضا باز می گردد باید مورد توجه ویژه قرار گیرد .

وی یاد آورشد: امروز به بخشی از جامعه سم خورانده شده باید کار فرهنگی انجام داد وگرنه عقب می مانیم چراکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب مساله حجاب دیوار برلین است و مبحث مهم بوده که باید روش هایی داشت که معاند از غیرمعاند شناخته شود .

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: باید با معاند برخورد لازم داشت و نکته دیگر در بیانیه گام دوم انقلاب ان است که دستگاه قضا حلقه های میانی بین حقوقدان ها و قضات را تشکیل دهد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.