البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
X

تمهیدات لازم برای زیارت اهل قبور در روزهای پایانی سال

تمهیدات لازم برای زیارت اهل قبور در روزهای پایانی سال


به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، محمد محمودی نژاد در نشست خبری در ارتباط با تمهیدات لازم در آرامستان بهشت سکینه (س) برای روزهای پنجشنبه و‌ جمعه آخر سال جاری، اظهار کرد: در راستای رفع دغدغه مردم در زیارت اهل قبور برنامه ریزی و جلسات متعددی با مدیران شهری استان و شهر کرج برگزار شد که طی آن مقرر گردید فعالیت شهرک صنعتی بهارستان که در مجاورت آرامستان قرار دارد طی این دو روز تعطیل شود.

وی افزود: در راستای کاهش ترافیک محوطه داخلی آرامستان از ورود خودروهای سنگین و اتوبوس به مسیرهای منتهی به این محل ممانعت خواهد شد.

محمودی نژاد با اشاره به اضافه شدن نیروهای امداد، اورژانس، آتش نشانی ‌و نیروی انتظامی در پنجشنبه و جمعه پایان سال، تصریح کرد: سازمان آتش نشانی با سه دستگاه خودرو مجهز  در محل مستقر خواهد شد. سه دستگاه ماشین اورژانس و‌ امداد موتوری به همراه یک فروند بالگرد جهت اورژانس هوایی در محوطه آرامستان استقرار خواهد داشت که در مواقع ضروری به انتقال ‌و امداد بیماران کمک کند. 

رییس سازمان آرامستان های شهرداری کرج ادامه داد: برای جابجایی شهروندان ۱۸ دستگاه اتوبوس در مسیر کرج و کمالشهر نسبت به انتقال خانواده های اهل قبور اختصاص پیدا کرده است.

وی گفت: برای جمع آوری دستفروشان و متکدیان از طرف شهرداری منطقه ۶ کرج ‌تعداد ۵ اکیپ و از طرف شهرداری کمالشهر ۳ اکیپ به آرامستان اعزام می شوند.

محمودی نژاد با اشاره به کد اطلاع رسانی #۱۵۳۰*۶۶۵۵* گفت: تمام پرسنل آرامستان با کاور و کارت شناسایی در محل، آماده باش هستند و اطلاعات لازم را در اختیار مردم قرار می‌دهند. 

وی با اشاره به استقرار ۷۰ پرسنل نیروی انتظامی، اظهار کرد: آسفالت محوطه آرامستان ترمیم ‌و ۱۱ پارکینگ برای وسایل نقلیه شخصی مشخص شده است لذا لازم است از تردد وسایل نقلیه در مسیرهای بین قطعات آرامستان خودداری شود. 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.