البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
X

آماده باش مراکز درمانی و اورژانس ۱۱۵ البرز در چهارشنبه آخر سال

آماده باش مراکز درمانی و اورژانس 115  البرز در  چهارشنبه آخر سال


به گزارش ایلنا از البرز، امیر عباس واعظی در آستانه شب چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: هماهنگی بین بخشی جهت آمادگی حداکثری برای اتفاقات احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال در معاونت درمان، مراکز درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی در استان البرز انجام شده است. دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی به همه مراکز ابلاغ شده و آموزش های مداوم انجام شده و  تمامی سناریوهای احتمالی پیش بینی و برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در تمامی مراکز درمانی کمیته های درمان و مقابله با بحران فعال شده و تقسیم کارها جهت آمادگی حداکثری انجام شده است. همه مراکز، پاسخگویی فعال دارند و با مرکز فرماندهی عملیات و ستاد هدایت انتقال بیماران هماهنگ هستند. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز در ادامه افزود: تمام دستگاه‌ها و تجهیزات لازم، دارو ها و مواد مصرفی برای درمان انواع تروما ها و آسیب های چشمی پیش بینی شده و موجود بوده و ظرفیت اورژانس هوایی فعال است. 

واعظی ادامه داد: مصدومین در سامانه وزارت بهداشت به صورت دقیق ثبت خواهند شد و اقدامات لازم برای تعیین تکلیف سریع برای اتفاقات شدید مانند قطع عضو برنامه ریزی شده است. 

وی عنوان کرد:  مراکز درمانی و بیمارستان ها در مناطق جغرافیایی مختلف آمادگی حداکثری دارند . مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی و امام علی(ع)، بیمارستان های کوثر و امام حسین(ع) به صورت ویژه آماده هستند و  سایر بیمارستان های جنرال برای خدمت رسانی در حیطه های داخلی، اطفال و زنان حداکثر نیروها را دارند.

وی در پایان  از مردم خواست با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از  استفاده و نگهداری مواد منفجره و آتش‌زا از آسیب های احتمالی در چهارشنبه اخر سال جلوگیری کنند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.