البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
X

سومین رویداد پویش نجات قطره ها در کرج برگزار شد

سومین رویداد پویش نجات قطره ها در کرج برگزار شد


به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، نسترن کیوانپور که ایده اصلی برگزاری رویداد “پویش نجات قطره ها” را ارائه کرده است، اظهار کرد: این رویداد با هدف فرهنگسازی مصرف بهینه آب با همراهی کودکان و نقاشی دیواری آنها در فرهنگسرای فردوسی کرج، برگزار شد.

او با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم آب را برای نسل های آینده حفظ کنیم، ادامه داد: نجات قطره ها با هدف فرهنگسازی برای کودکان، ایده ای بود که به واسطه کاهش آب در ایران و جهان، دنبال شد.

این فعال رسانه ای ادامه داد: پویش نجات قطره ها همراه با کودکان در سطح محلات استان البرز برگزار می شود که در یک فضایی شاد و کودکانه، تصاویر خلاقانه بچه ها توسط خودشان بر دیوار نقاشی می شود.

کیوانپور با عنوان اینکه سومین رویداد پویش نجات قطره ها همراه با برگزاری کارگاه آموزشی مصرف آب برای بانوان بود، یادآور شد: دو رویداد گذشته در بوستان لاله در تاریخ ۱۲تیرماه و رویداد ترک آباد در سوم مرداد سال جاری برگزار شد. 

او در پایان تصریح کرد: ایده اصلی برگزاری این رویداد در پایگاه خبری هزار و یک شهر ارائه شد که علاوه بر حوزه رسانه، پویش های شهری با موضوعات مختلف برگزار می کند.

شرکت سهامی آب منطقه ای البرز به دلیل شرح وظایف مربوط به فرهنگسازی مصرف بهینه آب و دغدغه اطلاع رسانی و فرهنگسازی در خصوص این موضوع، یکی از عوامل برگزاری این پویش است.

سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، خانه مطبوعات و مرکز نیکوکاری اصناف از جمله حامیان این پویش بودند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.