البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
X

برگزاری نشست دفتر بنیاد دستان مهربان کرج با حضور خبرنگاران

برگزاری نشست  دفتر بنیاد دستان مهربان  کرج با حضور خبرنگاران


به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، زهرا یوسفی  در نشست خبری که در دفتر بنیاد دستان مهربان، شعبه کرج برگزار شد با اشاره به فعالیت های این بنیاد خیریه، اظهار کرد: بنیاد دستان مهربان، فعالیت خود را با تمرکز بر حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست آغاز کرد که به صورت مستقل و مردم‌نهاد برای رفع محرومیت اقشار نیازمند با ۲۰ شعبه در سطح کشور فعالیت می‌کند و شعبه کرج نیز یکی از شعبه های فعال این بنیاد است.
وی افزود: از فعالیت‌های بنیاد دستان مهربان علاوه بر سرپرستی خانواده‌های نیازمند می‌توان به مواردی از جمله مدرسه‌سازی، ساخت درمانگاه، اعزام کاروان‌های حمایتی به نقاط دورافتاده و محروم، حمایت از بیماران خاص مددجو، اعطای کمک‌هزینه‌های تحصیلی و آموزشی و توانمندسازی و فراهم‌سازی زمینه‌های اشتغال مددجویان اشاره کرد.
یوسفی گفت: بنیاد دستان مهربان هم اکنون سرپرستی بیش از ۳۲۰۰ خانواده که بالغ بر ۱۵هزار نفر از ایتام و زنان سرپرست خانواده هستند را بر عهده دارد.

 

IMG-20230301-WA0008

گالری نقاشی با هدف کمک مالی به کودکان

یوسفی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان خردسال که تحت پوششش بنیاد دستان مهربان هستند، اظهار کرد: این نمایشگاه که آثار کودکان تحت پوشش بنیاد است تا روز جمعه ۱۲ اسفند در مجتمع اکومال مشکین دشت دایر است.

وی افزود: درآمد حاصل شده از فروش آثار هنری کودکان بین کودکان شرکت کننده تقسیم خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.