البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
X

صنایع پیشرفته می توانند از تسهیلات با شرایط ویژه استفاده کنند

صنایع پیشرفته می توانند از تسهیلات با شرایط ویژه استفاده کنند


به گزارش ایلنا از البرز حمیدرضا عقاب نشین با عنوان اینکه صنایع پیشرفته می توانند از تسهیلات با شرایط ویژه استفاده کنند، اظهار کرد: تمام فعالان بخش خصوصی و تعاونی که در حوزه‌های صنایع پیشرفته فعالیت می‌کنند می‌توانند تا سقف ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ۵ الی ۱۵ درصد دریافت کنند.

وی ادامه داد: اگر مصارف این تسهیلات در حوزه تحقیق و توسعه باشد نرخ بهره پایین‌تر و نزدیک به 5 درصد و چنانچه برای سرمایه در گردش باشد نرخ بهره آن بالاتر و به ۱۵ درصد نزدیک می‌شود.

بنا به گفته این مقام مسئول بعد از بررسی طرح‌هایی که بنگاه‌های صنعتی ارائه می‌دهند بین ۲ تا ۳ ماه زمان می‌برد تا تسهیلات را دریافت کنند. 

عقاب نشین تصریح کرد: تمام فعالین بخش خصوصی و تعاونی که در حوزه‌های صنایع پیشرفته فعالیت می‌کنند؛ نظیر برق، الکترونیک، نرم افزار، زیست فناوری، هوا فضا و نانوتکنولوژی می‌توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی درباره ضمانت های لازم جهت اخذ این تسهیلات خاطرنشان کرد: ضمانت نامه‌های این تسهیلات موارد مختلفی را شامل شده و بسته به نوع فعالیت از سفته و چک تا ضمانت ملکی و یا اوراق بهادار تعریف می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز در خاتمه عنوان داشت: متقاضیان دریافت این نوع تسهیلات برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور به آدرس  www.airdfh.ir مراجعه کنند.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.