البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
X

برگزاری جشن بزرگ علمداران در کرج /دیدار همزمان مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان البرز با بیش از ۴۰۰ نفر از جانبازان

 برگزاری جشن بزرگ علمداران در کرج /دیدار همزمان مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان البرز با بیش از 400 نفر از جانبازان


به گزارش ایلنا از البرز، سلیمان رستمیان بر لزوم بزرگداشت روز جانباز تأکید و تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد در این ایام با همیاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی، برنامه هایی در  شأن و منزلت جانبازان برگزار کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری همایش سراسری دیدار با ایثارگران خبر داد و گفت: در این همایش مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان البرز روز شنبه 6 اسفندماه به مناسبت روز جانباز، با بیش از 400 نفر از جانبازان دیدار و از آنان تجلیل خواهند کرد.

وی افزود: این همایش از 10 بهمن‌ماه لغایت 10 اسفندماه، شنبه 6 اسفندماه از ساعت 15 الی 17 در کل استان البرز اجرا و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی پس از حضور در سالن شهدای دولت استانداری به‌طور هماهنگ به دیدار جانبازان خواهند رفت.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز به طرح علمداران حماسه اشاره و تصریح کرد: نماینده ولی‌فقیه در البرز و ائمه جمعه استان با 48 نفر از جانبازان دیدار و از آنان تجلیل خواهند کرد.

رستمیان بابیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی، موظف به همکاری هرچه بیشتر، برای برگزاری مراسم‌های بزرگداشت روز جانباز هستند، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان البرز به مناسبت روز جانباز از جانبازان شاغل تجلیل خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: در برنامه‌ای دیگری با همکاری امور مساجد، ضمن برگزاری جشن روز جانباز با عنوان جشن میلاد علمداران از جانبازان محله در آن مسجد تجلیل خواهند کرد.

وی یکی از مهمترین برنامه‌های روز جانباز را برگزاری مراسم جشن علمداران عنوان کرد و افزود: این مراسم به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر دستگاه‌های اجرایی در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار خواهد شد.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز ادامه داد: تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، پخش کلیپ از صداوسیما، اعزام ۲۵۰ نفر از همسران جانبازان متوفی به اردوی یک روزه در مجموعه فرهنگی و تفریحی ایثار و برگزاری مراسم جشن روز جانباز در شهرستان مهستان و دیگر شهرستان‌های استان ازجمله برنامه‌هایی است که به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و سایر دستگاه‌های اجرایی در استان البرز به اجرا درخواهد آمد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.