البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
X

شغل های ستادی و اداری برای تمامی اشتغال وجود ندارد

 شغل های ستادی و اداری برای تمامی اشتغال وجود ندارد


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اشتغال استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت اهتمام ویژه مدیران برای ایجاد بسترهای اشتغال در استان، اظهار کرد: باید با تلاش شبانه روزی برای تحقق اهداف، برنامه ریزی کنیم بر این اساس استان البرز باید ۶۲ هزار شغل ایجاد کرده و در سامانه رصد ثبت کند.

عبداللهی گفت: بر این باور هستم استان با توجه به ظرفیت های فراوانی که در بخش های مختلف دارد، می تواند از تعداد مقرر، فراتر رود.

وی افزود: اکنون تمامی شهرک صنعتی استان به نیروی کار نیاز دارند که باید با فرهنگ‌سازی، آموزش و ایجاد بسترهای اتصال کارجو به کارفرما، این نیاز را برطرف کنیم.

استاندار البرز گفت: فارغ التحصیلان دانشگاه ها باید به مهارت های مختلف مجهز شوند تا براحتی به اشتغال مناسب دست یابند.

وی با عنوان اینکه خانواده ها باید به این درک از بازار کار برسند که شغل های ستادی و اداری برای تمامی متقاضیان اشتغال، وجود ندارد، گفت: کمیته اشتغال جوانان ذیل قرارگاه اشتغال تشکیل شود و گزارشی از روند امور این بخش ارائه دهد.

وی افزود: همچنین ستاد و کمیته ازدواج و مسکن جوانان نیز باید فعالیت های خود را اعلام کنند و برنامه ریزی ویژه ای برای این امر داشته باشند.

استاندار البرز تصریح کرد: ضرورت دارد کمیته اشتغال بانوان با محوریت زنان سرپرست خانوار تحت مدیریت اداره کل بانوان و خانواده استانداری البرز تشکیل شود.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.