از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

دستگاه های متولی صاحبان صنایع را برای استفاده از سوخت جایگزین حمایت کنند

دستگاه های متولی صاحبان صنایع را برای استفاده از سوخت جایگزین حمایت کنند


به گزارش البرز نیوز از البرز، سیف اله اسداللهی در جلسه مدیریت مصرف انرژی صنایع استان اظهار داشت: شایسته است مدیران مربوطه ترتیبی اتخاذ کنند تا با هدف حمایت از صنعتگران به عنوان سربازان جنگ اقتصادی که در شرایط فعلی کشور با محدودیت در مصرف انرژی مواجه هستند، بتوانند با حداقل تشریفات اداری از سوخت جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: در این راستا اداره کل صمت استان باید اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه انجام دهد تا کمبود سوخت در ایام نزدیک به پایان سال منجر به تعطیلی واحدهای صنعتی نشود.

این مسئول خاطر نشان کرد: همانگونه که همه مدیران مربوطه و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان مطلع هستند، استان البرز نیز همچون سایر استان های کشور بر اساس دستورالعمل و ابلاغیه های کشوری که بصورت حاکمیتی به منظور مدیریت مصرف انرژی در کشور صادر می شود، عمل می کند بنابراین در تمامی استان های کشور در این زمینه وحدت رویه مشخصی حاکم بوده و تفاوتی بین استان ها وجود ندارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز یادآور شد: در این زمینه بر اساس منابع موجود انرژی سهمیه مشخصی به هر یک از استان ها تخصیص یافته و ادارات استانی نیز ملزم به رعایت آن به منظور پیشگیری از قطعی گاز، برق و مصارف خانگی در اقصی نقاط استان هستند.

اسداللهی در ادامه سخنان خود ضمن تاکید بر همکاری دستگاه های مختلف استان به منظور مصرف بهینه انرژی، از مدیران دستگاه های مختلف اجرایی خواست بر نحوه عملکرد زیرمجموعه های خود در شهرستان های استان به منظور مصرف بهینه انرژی نظارت داشته باشند.


انتهای پیام/

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *