البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
X

جایگاه‌های سوخت CNG کرج ساماندهی شود/کارت‌های سوخت اتوبوس‌های فعال در خارج از البرز، ابطال می‌شود

جایگاه‌های سوخت CNG  کرج ساماندهی شود/کارت‌های سوخت اتوبوس‌های فعال در خارج از البرز، ابطال می‌شود


به گزارش البرز نیوز از البرز، احمد افضلی در نشست ساماندهی جایگاه های سوخت CNG بر ضرورت ساماندهی جایگاه های سوخت CNG  در کلانشهر کرج تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت این موضوع، فرمانداری شهرستان کرج باید نسبت به رسیدگی و هماهنگی امور مرتبط با جایگاه های سوخت در سطح شهرستان تدابیر لازم را اتخاذ کند.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات مناسب به مردم، شهرداری کرج می بایست ظرف دو ماه آینده نسبت به راه اندازی جایگاه CNG اتوبوسرانی و جایگاه حصارک اقدام لازم را در دستور کار خود قرار دهد.

این مسئول تصریح کرد: انتقال یک دستگاه کمپرسور جایگاه CNG امام خمینی (ره) واقع در شهرستان فردیس به جایگاه در حال احداث بلوار بیهقی شهر کرج و همچنین راه اندازی جایگاه های CNG  عظیمیه و بیدار چشمه پس از رفع نواقص آن از دیگر اقداماتی است که باید از سوی شهرداری کرج مورد توجه قرار گیرد.

افضلی با اشاره به ابطال کارت های سوخت برخی از اتوبوس ها، خاطر نشان کرد: کارت سوخت اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرج و دیگر شهرهای استان البرز که به طور مستمر در خارج از استان (بجز استان تهران) سوخت گیری می کنند باید توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان البرز ابطال شده و از این ظرفیت برای بهبود وضعیت حمل و نقل استان استفاده شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.