البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
X

آماده تامین اشتغال اجتماعی افراد بی‌خانمان هستیم

آماده تامین اشتغال اجتماعی افراد بی‌خانمان هستیم


به گزارش البرز نیوز از البرز، عبدالله دارایی در بازدید از گرمخانه مرکزی شهرداری که با همراهی مدیرکل بهزیستی استان و رئیس بهزیستی کرج انجام شد، اظهار کرد: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آماده تامین اشتغال اجتماعی این افراد است که البته احیای سلامتی جسمی و روحی افراد باید قبل از زمینه اشتغال آنان صورت پذیرد.

گرمخانه مرکزی شهرداری در راستای ساماندهی پوشش افراد بی‌خانمان فعالیت دارد. خدمات دهی به گروههای هدف با ظرفیت ۱۲۰ نفر از ساعت ۱۸ عصر آغاز می شود و در روزهای بحرانی با توجه به شرایط آب و هوایی بصورت شبانه روزی خدمات نگهداری ارایه می دهد و در شرایط خاص، این تعداد افزایش پیدا می کند. خدمات ارائه شده شامل وعده غذای گرم، جای خواب و استحمام است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه ضمن بازدید از مرکز گذری کاهش اسیب DIC، بر مشارکت مردم و نیکوکاران در سلامت اجتماعی تاکید کرد و گفت: نیات خیرخواهانه مردم ضامن سلامت اجتماعی است، نیکوکاران در حمایت از بی خانمان ها پیشگام هستند.

مراکز گذری کاهش آسیب DIC ، مراکزی هستند که به منظور کاهش آسیب‌ها شکل گرفته آمد. این مرکز در ساعت اداری فعالیت دارد. خدمات بهداشتی و آموزشی به فرد آسیب دیده و معتاد ارائه می شود. در این مرکز نیز وعده غذای گرم، استحمام و تحویل لباس انجام می‌پذیرد. همچنین در مراکز گذری کاهش آسیب، تست های HIV بصورت رایگان انجام و در صورت مثبت شدن به مراکز بهداشت ارجاع داده می شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.