البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
X

رویای ما بازگشت یک تیم البرزی به دسته اول است

رویای ما بازگشت یک تیم البرزی به دسته اول است


به گزارش خبرنگار البرز نیوز از البرز، میثم لشنی در مورد آخرین وضعیت تیم شهدای رزکان البرز در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، اظهار داشت: تیم شهدای رزکان پس از بازگشت به رقابت‌های لیگ دسته دوم طبق برنامه ریزی‌های مدیریت باشگاه و کادرفنی تصمیم گرفت در ابتدا جایگاه خود را در این رقابت‌ها تثبیت کرده و سپس به فکر صعود به رده‌های بالاتر به ویژه لیگ یک باشد.

وی افزود: در همین راستا پس از بقای تیم در فصل گذشته لیگ دو،  در فصل جدید مسابقات طبق برنامه از پیش طراحی شده با سرمایه گذاری آقای حمید کریمی، مالک و مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان تیم به شکل مناسبی تقویت شد و نفرات مدنظر کادر فنی جذب شدند.

مربی بومی تیم شهدای رزکان خاطرنشان کرد:  از ابتدای فصل با وجود مصدومیت‌های زیاد، تیم روند مناسبی طی کرده و اکنون با فاصله شش امتیازی نسبت به صدر جدول، قصد دارد ضمن از بین بردن این فاصله امتیازی در نیم فصل دوم رقابت‌ها با شهید قندی  به هدف اصلی خود برسد. تمام بازیکنان، اعضای کادرفنی و مدیریت باشگاه برای رسیدن به این هدف هم قسم شده‌اند. امیدوارم  در هفته پایانی نیم فصل نیز با کسب برتری مقابل شهدای بابلسر، جهش خوبی در جدول داشته باشیم و خود را به صدر نزدیک‌تر کنیم.

لشنی ادامه داد: محسن کریمی به عنوان سرمربی و همکاران من یعنی غلام حسنوی، مهدی محمدزاده، امیر پویا و رسول بلاغی روی صعود تیم تمرکز ویژه ای داشته و قصد داریم با تحقق این رویای بزرگ بار دیگر استان البرز پس از سال‌ها در لیگ دسته اول صاحب یک تیم باشخصیت باشد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.