البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
X

داوری جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد نمونه سال به پایان رسید

داوری جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد نمونه سال به پایان رسید


به گزارش البرز نیوز از البرز، مرضیه فهمیده با اعلام پایان داوری جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد نمونه سال در البرز، اظهار داشت: پس از بررسی میدانی از ۷۰ طرح رسیده به جشنواره، فرآیند داوری توسط داوران منتخب از دستگاه‌های اجرایی استان و کمیته علمی منتخب از میان برگزیدگان جشنواره امتنان سال گذشته، کارگران و گروه های کار و واحد نمونه استان انتخاب شدند.

معاون اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه گفت: منتخبین سی و چهارمین جشنواره امتنان استان البرز پس از تشکیل کمیته ارزیابی و داوری با حضور کارشناسان برگزیده‌ از سازمان بسیج کارگران و کارخانجات، سازمان های برق، صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی، پارک علم و فناوری و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مراحل داوری و بررسی میدانی و راستی آزمایی از طرح های شرکت کننده در این دوره از جشنواره صورت پذیرفت و منتخبان پس از کسب امتیاز لازم در سه بخش اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب شدند.

مرضیه فهمیده در ادامه گفت: از هر بخش یک کارگر و همچنین یک واحد نمونه به مرحله ملی و دبیرخانه ملی برگزاری جشنواره امتنان معرفی شدند که پس از کسب رتبه های برتر، با حضور رئیس محترم جمهور و مقامات عالی وزارت مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

معاون اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: در سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز تعداد ۵۹۳ نفر شرکت که در این دوره ۵۸ واحد نمونه ۳۴ کار نمونه و ۳۷۹ کارگر نمونه مشارکت داشتند. 

وی خاطرنشان کرد: شرکت های نگین شهر شهروز، فروکتوز ، توگا، مپنا بویلر، ماموت، شترمرغ نیامنش، سیلانه سبز کامان و راین نیلی تعدادی از واحدهای نمونه شرکت کننده در این دوره از جشنواره بودند که طی دو هفته با حضور میدانی کمیته داوری مورد ارزیابی قرار گرفتند. اسامی واحدها و نفرات برگزیده استانی در آیینی با حضور مقامات کشوری اعلام و مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.