البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
X

سرپرست مراکز درمانی در هشتگرد و کرج منصوب شدند

سرپرست مراکز درمانی در هشتگرد و کرج منصوب شدند


به گزارش البرز نیوز از البرز، داریوش طاهرخانی با اشاره به رسالت و مسئولیت مهم مسئولان و کارکنان مراکز درمانی اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم ما در حوزه درمان توجه به نیازهای درمانی بیمه شدگان و مراجعان مراکز درمانی است چرا که تعداد زیادی از بیمه شدگان با حداقل در آمد امرار معاش دارند و لذا همواره باید برای کاهش پرداخت از جیب بیمه شدگان قدم برداریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود: بسیاری از بیمه شدگان به سختی و با کم ترین درآمد امرار معاش دارند و درآمد آنها صرف زندگی و امورات آنان می شود و اگر مدیریت مناسبی صورت نگیرد و هزینه زندگی صرف امور درمانی شود در آنصورت زندگی آن عزیزان تحت تاثیر و با مشکلات فراوانی روبرو خواهد بود. لذا استقرار سیستم پذیرش و توزیع مناسب بیمار و قرار دادن بیماران در مسیر درست درمان می تواند علاوه بر دریافت مناسب خدمات درمانی آنان از هزینه های بیشتر نیز جلوگیری کند.

طاهرخانی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات ما استقرار سیستم پذیرش و توزیع بیمار در سطح مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز و پیگیری روند درمان بیماران خواهد بود و یقینا با اجرای مناسب این طرح نیازمندان واقعی با قرار گرفتن در مسیر درست درمان، خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت خواهند کرد.

در ادامه این مراسم، مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به مهمترین ماموریت‌ها و الزامات حوزه درمان در جهت تمرکز  راهبردی بر مسائل درمان بیمه شدگان و پاسخگویی به نیازهای درمانی ایشان در راستای کاهش پرداخت از جیب بیمه شدگان، تلاش در راستای جلب رضایت و اعتماد مراجعین از طریق کارآمدی، پاسخگویی و شفافیت، نهادینه  نمودن حسن رفتار با مراجعان، همکاران و شرکای اجتماعی، تمرکز راهبردی  بر استفاده  از روش های نوین در ارائه خدمات با رویکرد دستیابی عادلانه بیماران به خدمات مورد نیاز ، استفاده حداکثری از ظرفیت ها و سرمایه های انسانی متعهد و متخصص و ایجاد فرصت برابر جهت بروز توانمندی ها و ارتقا عادلانه برای کلیه کارکنان، استفاده حداکثری از ظرفیت های تخصصی در حوزه های سرپایی و بستری و در نهایت رعایت دقیق قوانین و مقررات، آیین نامه ها، ضوابط، بخشنامه ها و دستورالعمل ها، خواستار شدند.

در این مراسم از خدمات علیرضا اسماعیل زاده در طول مدت تصدی سرپرست بیمارستان هشتگرد و همچنین از خدمات علیرضا جاویدی در طول مدت تصدی سرپرستی مرکز جراحی محدود و سرپایی شهید محمد حاجی زاده قدردانی شد.

همچنین طی حکمی، ارسلان فاضلی به عنوان سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی هشتگرد و علیرضا اسماعیل زاده به عنوان سرپرست مرکز جراحی محدود و سرپایی شهید محمد حاجی زاده کرج منصوب شدند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.