البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
X

شوراهای اسلامی کار، محور همدلی در تولید و کار باشند

شوراهای اسلامی کار، محور همدلی در تولید و کار باشند


به گزارش البرز نیوز از البرز، عبدالله دارایی در دیدار با روسای شوراهای اسلامی کار واحدهای تولیدی و صنعتی در کانون شوراهای اسلامی استان البرز، ضمن تاکید بر محوریت بودن شوراهای اسلامی کار در مجموعه های تولیدی و صنعتی و حضور موثر اعضای شوراهای اسلامی در هماهنگی بین کارگران و کارفرمایان، اظهار کرد: شورای اسلامی کار هماهنگ کننده کارگران و کارفرمایان هستند و نقش ارزنده و ارزشمندی در افزایش روحیه کار و تلاش تولید و اشتغال دارند.

دارایی در ادامه با اشاره به رویکردهای ارزشمند وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و اعتماد به ظرفیت شوراهای اسلامی کار گفت: امروز در بسیاری از مسائل و قوانین مربوط به حوزه های کارگری و کارفرمایی مانند هیئت های حل اختلاف و تشخیص و همچنین صلح و سازش درون کارگاهی و قراردادهای پاداش افزایش تولید, شورای اسلامی به عنوان محور اصلی نقش آفرین است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: باید روحیه نشاط و امید توسط شوراهای اسلامی در مجموعه‌های صنعتی کار و تلاش دمیده شود توجه به ورزش کارگری و استفاده از فرصت‌های موجود به ویژه فضاهای ورزشی کارگران و سایر برنامه های آموزشی در اولویت شوراهای اسلامی کار قرار گیرد.

دارایی ادامه داد: این اداره کل برای دوره‌های آموزشی شوراهای اسلامی کار و همچنین حضور موثر آنان در هیئت های حل اختلاف کارگری و کارفرمایی جدیت دارد و باید این ارتباط حسنه با شوراهای اسلامی کار و خادمان خود در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به خوبی برقرار باشد.

در این نشست هر یک از روسای شوراهای اسلامی کار واحدهای تولیدی به موضوعات مرتبط به مجموعه های تولیدی و صنعتی فعال خود پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.