البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
X

جدول زمانبندی اجراهای تئاتر هنرمندان معلول در استان البرز اعلام شد

جدول زمانبندی اجراهای تئاتر هنرمندان معلول در استان البرز اعلام شد


به گزارش البرز نیوز از البرز، وجیهه محمدی فلاح با اشاره به اعلام جدول زمانبندی اجراهای تئاتر هنرمندان دارای معلولیت در استان البرز اظهار کرد: این جشنواره از تاریخ ۹ لغایت ۱۲ آذر ماه در سالن‌های فتحعلی بیگی، سیروس صابر، سالن میلاد، حیاتی مهر، شهید فهمیده و محوطه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در بخش های صحنه ای، کودک و نوجوان و خیابانی برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان البرز توضیح داد: چهارشنبه نهم آذرماه اولین روز از اجرای این جشنواره است و ساعت ۹ صبح در سالن میلاد، هنرمندان دارای معلولیت استان اصفهان تئاتر صحنه‌ای «مغازه شماره ۱۳» را به مدت ۴۵ دقیقه و ساعت ۱۱ ظهر هنرمندان البرزی نمایش «مصاحبه» را در سالن حیاتی مهر اداره کل ارشاد البرز به مدت ۶۰ دقیقه به روی صحنه می برند.

محمدی فلاح ادامه داد: ساعت ۱۴ عصر روز چهارشنبه نهم آذر نیز تئاتر خیابانی «بوق» به مدت ۳۰ دقیقه توسط هنرمندان تهرانی در محوطه اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز و ساعت ۱۶ همان روز نیز تئاتر «کسی شبیه تو مرا به دریا برد» توسط هنرمندان اصفهانی به مدت ۵۰ دقیقه در سالن فتحعلی بیگی واقع در پردیس تئاتر کرج اجرا می شوند.

وی اضافه کرد: ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه عصر روز چهارشنبه نهم آذر نیز تئاتر صحنه ای «پچ پچ های زیر خاک» توسط هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری در سالن میلاد کرج، به مدت ۳۵ دقیقه و ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه تئاتر «کافه پولشری» به مدت ۵۰ دقیقه توسط هنرمندان دارای معلولیت همان استان در سالن سیروس صابر اجرا می شوند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز بیان کرد: پنجشنبه دهم آذر ساعت ۱۱ ظهر تئاتر صحنه ای «شاهزاده و سوسک عاشق» به مدت ۴۰ دقیقه توسط هنرمندان استان قم در سالن حیاتی مهر در اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز و ساعت ۱۴ عصر نیز نمایش «جایی میان ابرها» به مدت ۶۰ دقیقه توسط هنرمندان دارای معلولیت استان تهران در پردیس تئاتر کرج به روی صحنه می رود.

محمدی فلاح افزود: ساعت ۱۶ عصر روز پنجشنبه دهم آذر نمایش خیابانی «تسویه نقدی» کاری از هنرمندان اصفهانی در محوطه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به مدت ۲۰ دقیقه و نمایش «۱۰ سال بعد فیلادلفیا» ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مدت ۴۵ دقیقه توسط هنرمندان استان مرکزی در سالن سیروس صابر همان اداره کل اجرا می شود.

وی اظهار کرد: علاقه مندان به تماشای این نمایش ها می توانند ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۱ آذر نیز نمایش صحنه ای «کل» کاری از هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری را به مدت ۴۵ دقیقه در سالن سیروس صابر و ساعت ۱۱ ظهر همان روز نمایش صحنه‌ای «مانتگو در سرزمین پادشاه» کاری از هنرمندان استان قم را به مدت ۴۰ دقیقه در سالن میلاد کرج تماشا کنند.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان البرز، ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۱ آذر نیز نمایش «خانم بزی و گرگ ناقلا» به مدت ۳۵ دقیقه توسط هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری نیز در سالن فتحعلی بیگی پردیس تئاتر کرج و نمایش صحنه ای «شهر خنده ها» به مدت ۳۵ دقیقه توسط هنرمندان استان البرز در سالن سیروس صابر به روی صحنه می روند.

محمدی فلاح گفت: همچنین روز جمعه ۱۱ آذر نمایش خیابانی «رمئو بی ژولیت» به مدت ۳۰ دقیقه توسط هنرمندان اصفهانی در محوطه اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز و نمایش صحنه ای «مترسک و آدم برفی» نیز به مدت ۴۵ دقیقه توسط هنرمندان استان تهران در سالن میلاد کرج اجرا می شوند.

وی در پایان ضمن درخواست از اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی این جشنواره به آحاد جامعه خاطرنشان کرد: امیدواریم شرایطی فراهم شود تا در روزهای برگزاری این جشنواره شاهد حضور حداکثری مردم باشیم زیرا حضور پرشور آن ها و تماشای هنرنمایی های این عزیزان می تواند برای آن ها قوت قلب و انرژی بخش باشد و انگیزه های بعدی را در آنان تقویت کند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.