البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
X

مدیران استان، فسادستیزی و عدالت محوری را به جد دنبال کنند

مدیران استان، فسادستیزی و عدالت محوری را به جد دنبال کنند


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی امروز در شورای اداری استان، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز، اظهار داشت: دشمنان برای خدشه وارد کردن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از راه های مختلفی وارد می شوند که تنها راه مقابله با این یورش های ناجوانمردانه، آگاهی و هوشیاری مردم است.

عبداللهی گفت: ضرورت دارد که با آگاهی بخشی، تنویر و اقناع افکار عمومی، مردم را از چرایی حملات سخت و نرم دشمنان با خبر کنیم.

وی با تاکید بر حرکت تمام مدیران استان در مسیر عدالت محوری و فسادستیزی، گفت: برای کسب رضایتمندی مردم می توانیم با نگاه مثبت، دیدار های چهره به چهره و حضور در محله ها، اقدامات بزرگی را رقم بزنیم.

وی افزود: مدیران به قوانین و مقررات مشرف هستند و راه های متعددی را برای رسیدگی قانونی به موضوعات مردم سراغ دارند از این رو باید با شکیبایی نسبت به راهنمایی مردم اقدام کنند.

استاندار البرز خطاب به شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر، گفت: سیمای شهرها و روستاها باید زیباسازی شود و مردم از حضور در خیابان ها و معابر لذت ببرند، همچنین باید مراسم و جشنواره های مناسب این فصل در بوستان ها و مراکز تفریحی شهر برگزار شود.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.