البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

صدور بیش از دوهزار جواز تاسیس واحد صنعتی در البرز/ زمان صدور مجوز از ۳ ماه به یک روز ‌‌کاهش یافت

صدور بیش از دوهزار جواز تاسیس واحد صنعتی در البرز/ زمان صدور مجوز از ۳ ماه به یک روز ‌‌کاهش یافت


به گزارش البرز نیوز از البرز، رامین ربیعی از صدور دو هزار و ۳۷۶ فقره جواز تاسیس صنعتی در سطح استان خبر داد و گفت: با صدور این جوازها می توان شرایط اشتغال بیش از ۱۲۶ هزار نفر با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۱۸۴ هزار میلیارد تومان را فراهم کرد.

وی همچنین از صدور ۱۹۴ مجوز طرح توسعه با امکان اشتغالزایی مستقیم برای هشت هزار و ۹۸۴ نفر و سرمایه گذاری بالغ بر ۴۵ هزار میلیارد تومان خبر داد و بیان کرد: در مجموع در سطح استان البرز ۶۴۱ مورد طرح نیمه تمام صنعتی، با سرمایه گذاری بیش از ۱۳۰ هزار میلیارد تومان داریم که در صورت تکمیل، شرایط اشتغالزایی برای ۵۷ هزار نفر فراهم می شود.

ربیعی اذعان کرد: هم اکنون ۳۰۷ طرح با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان البرز روند تکمیلی خود را طی می کنند که دارای ظرفیت اشتغالزایی بیش از ۱۹ هزار و ۵۸۰ نفر هستند. همچنین تکمیل روند اجرایی ۱۰۹ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد در حال پیگیری است که در صورت بهره برداری می تواند برای بیش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی کند.

وی اظهار کرد: استان البرز در صدور جواز تاسیس، رتبه چهاردهم کشوری و در حوزه سرمایه گذاری در جایگاه پنجم قرار دارد، این استان همچنین رتبه پنجم کشوری در ایجاد اشتغال جوازهای تاسیس واحد صنعتی را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پایان سخنان خود توضیح داد: در گذشته صدور جواز تأسیس برای متقاضیان حدود سه ماه به طول می‌انجامید که با اصلاح امور و رفع برخی موانع، در حال حاضر این جواز یک روزه صادر می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.