البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
X

افتتاح ۳۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۶۱۰ میلیارد تومان در کرج

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با عنوان اینکه ۱۵روستای بخش آسارا از موهبت گاز برخوردار شد، گفت: ۳۶ پروژه با اعتباری بیش از ۶۱۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید.


به گزارش البرز نیوز از البرز، ولی پوری به مناسبت هفته دولت با همراهی قاسم پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج و جمعی از مدیران کل استان البرز ضمن ادای احترام و گلباران مزار شهدای بیلقان برای افتتاح پروژه های این شهرستان حاضر شدند. 

ولی پوری با اشاره به افتتاح پروژه های شهرستان کرج، گفت: ۳۶ پروژه با اعتباری بیش از ۶۱۰ میلیارد تومان در شهرستان کرج به بهره برداری رسید و با بهره برداری از این طرح ها برای 194 نفر ایجاد شغل خواهد شد.

وی با اشاره به گازرسانی به دهستان آدران بخش آسارا، ادامه داد: بخش آسارا شامل۵۶ روستا و یک شهر است که از این تعداد روستای کندر دو سال پیش از نعمت گاز بهره مند شد و امروز نیز ۱۵ روستای دیگر در دهستان آدران از نعمت گاز برخوردار شدند. 

ولی پوری گفت: عملیات گازرسانی به ۳۸ روستای بالای سد و شهر آسارا در حال اجرا بوده و تاکنون  نیز پیشرفت خوبی داشته است.

وی افزود: بیش از ۱۵۰۰ خانوار از  ۱۵ روستای بخش آسارا واقع در دهستان آدران  با اجرای حدود  ۱۱۰ کیلومتر شبکه و خط تغدیه گاز در مسیر سخت و کوهستانی بخش آسارا  با  اعتبار ۷۲۲ میلیارد ریال از نعمت گاز بهره مند شدند. 

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج با خانواده شهیدان هژبری و شهید مدافع حرم نریمانی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهرستان کرج دیدار کرد.

ولی پوری در این دیدار ضمن گرامیداشت خاطره شهدای سرافراز هشت سال دفاع مقدس، اجر خانواده شهدا را همطراز شهدا دانست و افزود: دعای خیر خانواده شهدا در سایه راهبری ولایت فقیه باعث وحدت و یگانگی ملت و نظام اسلامی شده است.

مرتضی ولی پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: اگر امروز در کمال اسایش حرکت می کنیم به دلیل از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران است که باید قدر دانسته شود.

وی گفت: یکی از ویژگی های این دولت حفظ ارزش ها است که دولت به این مسأله تاکید دارد. دولت سیزدهم اقدامات خوبی انجام داده است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.