البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
X

هفته دولت فرصت مناسبی برای معرفی خدمات کمیته امداد البرز

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز، گفت: در راستای توانمندسازی مددجویان موردحمایت کمیته امداد فعالیت‌های مختلفی درزمینهٔ های اقتصادی، فرهنگی، حمایتی و اجتماعی صورت گرفته است.


به گزارش البرز نیوز از البرز، محمد محمدی فرد  اظهار داشت: در راستای توانمندسازی مددجویان مورد حمایت کمیته امداد فعالیت‌های مختلفی درزمینه های اقتصادی، فرهنگی، حمایتی و اجتماعی صورت گرفته است

محمدی فرد گفت: به همت خیرین و کمیته امداد از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح استان مبلغ ۱۰۵ میلیارد و ۹۱۳ میلیون تومان بابت تسهیلات اشتغال به ۱۷۶۹ نفر پرداخت‌شده است. همچنین خدمات کاریابی، آموزش و راهبر شغلی برای بیش از ۲۰۰۰ نفر ارائه‌ شده است.

وی افزود: با توجه به‌ضرورت کمک به اقشار کم برخوردار جامعه درزمینه مسکن این نهاد از ابتدای سال تاکنون ۱۹۲ مورد تعمیر، خرید و احداث به مبلغ بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون  تومان ارائه خدمت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به ضرورت مردمی کردن فعالیت‌های خیر و احسان و توسعه مراکز نیکوکاری به عنوان هسته های مردمی و پویش های سازمان یافته در جهت یاری رسانی به خانواده های نیازمند با اولویت حاشیه نشینان گفت : از ابتدای سال تا کنون تعداد 34 مرکز به جمع مراکز نیکوکاری افزوده شده و تعداد این پایگاههای مردمی خیر و احسان به ۴۱۱ عدد در سطح استان رسیده است. 

مدیرکل کمیته امداد البرز افزود: در خدمات حمایتی اعتباری بیش از ۱۳۱ میلیارد  تومان جهت ارائه خدمات حقوق مستمری (معیشت)، لوازم ضروری زندگی، اجاره و ودیعه مسکن، کمک موردی، هزینه درمان، کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج و رفع سوءتغذیه مادر و کودک به تعداد ۲۸۰۰۰ خانوار تحت حمایت صرف شده است.

 

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.