البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
X

رفتار کارمندان، نمادی از منش دولتمردان و کارآمدی نظام است

استاندار البرز با عنوان اینکه رفتار کارمندان، نمادی از منش دولتمردان و کارآمدی نظام است، گفت: برای تحول در خدمت به مردم و ارتقا زیرساخت های استان به مدیران و کارمندان نمونه و پرتلاش نیاز داریم.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه ادارات و دستگاه های اجرایی استان که در پنجمین روز از هفته دولت در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد،  افزود:  با الگو گرفتن از سیاست های کلان و اتخاذ تدابیر ویژه متناسب با شرایط استان، ۶۶ محله کم برخوردار استان برای ساماندهی و توانمند سازی هدف قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین روزهای سه شنبه هر هفته دیدار چهره به چهره با مردم و روزهای چهارشنبه برپایی میز خدمت در محله های هدف و روزهای جمعه در مصلای های استان به منظور رسیدگی مستقیم به مطالبات مردمی در دستور کار قرار گرفت.

استاندار البرز گفت: در سفر رئیس جمهور به استان نیز ۱۷۸ توافق با اعتباری بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان مصوب شد که تحول بزرگی در زیرساخت های استان محقق می شود.

وی افزود: در حوزه های مختلف خدمت به مردم و زیرساختی، برنامه های بزرگی داریم که برای تسریع در تحقق آنها به کارمندان و مدیران دلسوز و پرتلاش نیاز داریم.

این مسئول اضافه کرد: قرارگاه های اجتماعی، اشتغال، توسعه اقتصادی و کشاورزی، حجاب و عفاف و … بمنظور بسیج تمامی توان استان در راستای حل موضوعات اساسی استان تشکیل شده که تاکنون نتایج ملموسی داشته است.

عبداللهی گفت: بر این باور هستم که با تلاش شبانه روزی، اتحاد و انسجام مجموعه مدیران، کارمندان در سطوح مختلف و فعالان مردمی، می توانیم در یک زمان منطقی تمامی مشکلات استان را حل کنیم و البرز را به استانی نمونه در کشور تبدیل کنیم.

 

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.