البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
X

توقع ما ابن است که مسئولان به مشکلات تعاونی های مسکن استان رسیدگی کنند

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: توقع ما ابن است که مسئولان در شهرستان و استان در خصوص حل و فصل مشکلات تعاونی ها به ویژه تعاونی های مسکن به صورت جدی‌ ورود کنند.


به گزارش البرز نیوز از البرز، حجت الاسلام مختاری در دیدار با مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز، درباره مشکلات بسیاری از تعاونی‌های مسکن شهرستان ساوجبلاغ، اظهار داشت: متاسفانه در سالیان گذشته به دلیل عدم نظارت های کافی از یکسو و ناتوانی مدیران و هیئات عامل تعاونی ها در اجرای تعهدات خود در قبال اعضای تعاونی های مسکن از سوی دیگر، شاهد زخم های چند ساله و مشکلات تأمین مسکن متقاضیان هستیم، توقع ما ابن است که مسئولان در شهرستان و استان در خصوص حل و فصل مشکلات تعاونی ها به ویژه تعاونی های مسکن به صورت جدی‌تری ورود کنند.

در این دیدار عبدالله دارایی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته گفت: رویکرد ما در اداره کل به تقویت تعاونی‌ها، حل مشکلات مربوط به ساختاری آنان و همچنین توجه ویژه به مشاغل خانگی و تنظیم روابط کار و اشتغال میان کارجویان و کارفرمایان و واحدهای تولیدی و صنعتی بوده است.

 وی افزود: رویکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، رویکردی تحول‌آفرین و استفاده از نیروهای جوان، پاک دست و دارای انگیزه است و معتقدم نباید لحظه‌ای فرصت کار و خط را از دست داد.

دارایی به بحث اشتغال اشاره کرد و گفت: در استان البرز برخلاف سایر استانهای کشور به دلیل وجود واحدهای فراوان تولیدی و صنعتی نیاز به نیروی کار بیش از نقاط دیگر وجود دارد اما توزیع اشتغال در سطح استان یکی از چالش هایی است که باید در جانمایی مراکز صنعتی کار و تولید توجه و دقت کافی صورت پذیرد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.