البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
X

مشمولین مشکین دشت در قالب قرارگاه اجتماعی بیمه می شوند

مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان البرز گفت: در قالب قرارگاه اجتماعی خدمات بیمه های اجتماعی باید به مشمولان معرفی گردد تا علاوه بر تامین آتیه بتوانند از کمک ۷۰ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه استفاده کنند.


به گزارش البرز نیوز از البرز، در جلسه قرارگاه اجتماعی مشکین دشت با حضور مدیر استان البرز و بخشدار و اعضای شورای شهر مشکین دشت، مدیریت کارگزاری فردیس در ساختمان شورای شهر مشکین دشت  برگزار شد.

هادی بشیری با اشاره به  تکالیف قرارگاه اجتماعی گفت: در قراراگاه اجتماعی هفت وظیفه اصلی برای رفع مشکلات خانوار ها مشخص نموده که یکی از آن ها بهداشت، درمان  و بیمه های اجتماعی است.

بشیری افزود : اگر فردی در زمان خودش از مزایای بیمه های اجتماعی برخوردار بود در زمان پیری و ناتوانی ویا فوت سرپرست خانوار درگیر  فقر و معضلات اجتماعی نمی شد. وی ادامه داد: بخشی از این معضلاتی که  میراث گذشته است به علت نداشتن تامین اجتماعی است  و ما  باید تلاش کنیم علاوه بر حل معضلات کنونی، ارثیه شومی برای آیندگان باقی نگذاریم.

بشیری اضافه کرد : در قالب قرارگاه اجتماعی خدمات بیمه های اجتماعی  باید به مشمولان معرفی گردد تا  علاوه بر تامین آتیه بتوانند از کمک ۷۰ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه استفاده کنند. 

مدیر صندوق در پایان صحبت های خود گفت: جهت تسهیل در برخورداری مشمولین بخش مشکین دشت، کارگزاری فردیس  آمادگی دارد تا در صورت اختصاص دفتر مستقل در بخش مشکین دشت مسقر شود. 

در ادامه امامقلی بخشدارمشکین دشت گفت : بخشداری و شورای شهر  با تمام توان در کنار صندوق خواهند بود تا خدمات بیمه های اجتماعی در سرتاسر بخش مشکین دشت اطلاع رسانی شود. 

امامقلی افزود : آنچه در دستورالعمل قرارگاه اجتماعی تدوین شده این  شهرستان داری هشت  محله کم برخوردار است  که مشکین دشت یکی از این مناطق است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.