البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
X

اطفای صد و چهار مورد حریق و انجام صد چهل و چهار نجات در هفته ای که گذشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای ۱۰۴ مورد حریق و نجات ۱۴۴ مصدوم در هفته گذشته خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، محمد جمشیدی اظهار کرد: طی هفته گذشته، باحضور ۱۰۵۶ نیروی عملیاتی(نفر ساعت) مستقردر ۳۲ ایستگاه به مدت ۳۰۱ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۴۱۰ دستگاه خودروی عملیاتی به ۱۰۴ مورد حریق و ۱۴۴ مورد نجات رسیدگی کردند.

جمشیدی افزود: ۶۱ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان کرد: در هفته ای  که گذشت ۷۶ مورد نجات یافته، ۵ مصدوم و ۴ فوتی در حادثه هایی که رقم خورد داشته ایم.

جمشیدی گفت: در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۷ حریق و ۱۱  حادثه ایستگاه ۱۲۵ با ۵ حریق و ۱۲  حادثه ایستگاه ۱۲۴ با ۴ حریق و ۱۳حادثه، صورت گرفت.

وی افزود:در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۱۸ مورد صدور جواز و  ۴۲ مورد تائیدیه ایمنی باحضور ۲۴۰ نفر کارشناس صادر گردید.

محمد جمشیدی اشاره کرد: صدور ۸ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۶ مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۳۵ نفر کارشناس اعزامی و تعداد ۱۶ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر،ارائه خدمات مشاوره ای به تعداد ۲۰ مورد و تعداد ۴۴ مورد اخطار ایمنی با حضور ۱۰۰ نفر کارشناس اعزامی در حوزه ایمنی شهری و تعداد ۱ مورد بازدید از صنوف با حضور ۲ نفر کارشناس اعزامی در حوزه اصناف طی یک هفته گذشته صورت گرفت.

جمشیدی در پایان از زحمات و تلاش های آتش نشانان و همکاران خود در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج  تقدیر کرد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.