البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
X

اتوبوس‌های شهری به عزاداران امام حسین (ع) خدمات رایگان ارائه می‌دهند/تسهیل تردد شهروندان در روز یوم‌ العباس

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از ارائه سرویس های رایگان و بهینه سازی خدمات به منظور رفاه حال عزاداران امام حسین (ع) طبق سنوات گذشته و در مکان های پیش بینی شده خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، محسن امیدوار حسینی از ارائه سرویس های رایگان و بهینه سازی خدمات به منظور رفاه حال عزاداران امام حسین (ع) طبق سنوات گذشته و در مکان های پیش بینی شده خبر داد و گفت: این خدمت رسانی از روز اول ماه محرم در حال اجرا است.

وی افزود: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و برگزاری مراسم سوگواری در نقاط مختلف شهر کرج و با توجه به درخواست‌های مطرح شده از سوی مراکز فرهنگی و هیئت مذهبی این کلانشهر، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج همچون سنوات گذشته ارائه سرویس های ویژه ای را بصورت رایگان جهت دسترسی آسانتر شهروندان بمنظور شرکت در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول اضافه کرد: هم اکنون و بر اساس برنامه ریزی های مشخص شده، اتوبوس های این سازمان از شب اول محرم ارائه خدمات ویژه ای را در ۴ نقطه از شهر کرج برای ایاب و ذهاب عزاداران هیئت فاطمیون غرب کرج، مسجد جامع کرج، امامزاده حسن (ع) و… آغاز کرده اند.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم از سوی تبلیغات اسلامی و شهرداری کرج در خصوص تسهیل تردد شهروندان در روز یوم‌ العباس شکل گرفته است، گفت: خطوط اتوبوس از چهار نقطه به مقصد چهارراه هفت تیر به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول بیان کرد: میدان حصارک، میدان طالقانی، انتهای خیابان ۴۵ متری گلشهر و خیابان درختی خطوط اتوبوس برای تردد شهروندان تعبیه شده است.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا با حداقل ناوگان و با توجه به جمعیت ارائه خدمات تشدید می‌شود، افزود: با این تفاسیر ۱۰ اتوبوس برای هر خط در نظر گرفته ایم.

امیدوار حسینی با اشاره به اینکه تشدید خدمات با نظارت کارشناسان گشت‌زنی صورت خواهد گرفت، یادآور شد: ۴۰ دستگاه اتوبوس از این چهار خطوط به مسافران خدمات ارائه می‌کنند.

وی یادآور شد: در این روز طبق هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی شهرداری، پلیس راهور و نهادهای مربوطه ناوگان عمومی پس از پایان مراسم از میدان توحید و هفت تیر مسافرگیری خواهند داشت.

امیدوارحسینی با اشاره به اینکه بدلیل شرایط خاص بیماری کرونا به طور میانگین تعداد ۱۰ دستگاه برای این منظور اختصاص داده شده است گفت: پیش بینی می شود که با نزدیک شدن به روزهای عزیز تاسوعا و عاشورا تعداد اتوبوس های اعزامی توسط این سازمان افزایش یابد.

سرپرست سازمان در خصوص زمان خدمت رسانی به عزاداران حسینی بیان کرد: اتوبوسهای مذکور از ساعت ۱۹:۳۰ الی ساعت ۱ بامداد در محل های اشاره شده مستقر می باشند تا شهروندان را به نقاط مختلف شهر برسانند.

این مسئول در توضیح اقدامات سازمان در ماه محرم ادامه داد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در بخش دیگری از اقدامات خود نسبت به نصب بنر در جلوی اتوبوس های سازمان درایام محرم اقدام کرده است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.