البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
X

علت تأخیر در برگزاری مناقصات پروژه های عمرانی در بودجه ۱۴۰۱ اعلام شود

رئیس کمیسیون عمران ،حمل و نقل شورای شهر کرج گفت: علت تاخیر در برگزاری مناقصات پروژه های عمرانی مختص در بودجه سال ۱۴۰۱ اعلام شود.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مسعود محمدی عصر امروز در نطق پیش از دستور چهل و نهمین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به مناقصات پروژه های عمرانی شهر اظهار کرد: با توجه به شروع فصل بهار و تابستان که میتوان بهترین بهره را از این فصول جهت انجام پروژه های عمرانی برد تا کنون  فقط دو پروژه برای مناقصات در سامانه قرار گرفته این موضوع می بایست به فوریت بررسی و هر چه سریعتر پروژه ها در سامانه قرار بگیرد و پروژه ها کلنگ زنی بشوند.

رئیس کمیسیون عمران ،حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش به پارک حاشیه ای اشاره و تصریح کرد: با برداشته شدن محدودیت های کرونایی و به تبع آن افزایش تردد موجب تراکم ترافیک و مشکلاتی در سطح معابر شبکه شهر شده در این راستا معضل کمبود محل توقف وسایل نقلیه به خصوص در معابری دارای بازار و عمدا بافت تجاری گریبان گیر شهر شده است.

محمدی بیان کرد: دلیل آن مشکلاتی زیادی از جمله  کمبود وسایل نقلیه عمومی ، نا متناسب بودن عرض معابر با میزان تردد ، کمبود پارکینگ عمومی غیر حاشیه ای  و توقف طولانی مدت کسبه در اطراف این خیابان ها است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: در حال حاضر کلانشهر های مثل تهران و اصفهان به این موضوع ورود کرده و با هوشمند سازی پارک حاشیه ای با استفاده نرم افزار و اپلیکیش انضباط در  پارک های حاشیه ای را اجرایی کردند که در این راستا از مدیریت شهری تقاضا داریم این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و از طرق مختلف موضوع بررسی و راه کارهایی ساماندهی آن مشخص و اجرایی شود 

محمدی در خصوص واگذاری اتوبوس ها تاکید کرد:با توجه به جلسات متعدد در خصوص کمبود و فرسوده بودن اتوبوس ها باید مشخص شود وضعیت واگذاری اتوبوس های نو به کدام مرحله رسیده  و استفاده شهروندان از آن ها چه زمانی است؟ این موضوع باید اولویت سازمان حمل و نقل و بار مسافر باشد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.