البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
X

تولیدات صنعتی استان البرز در عرصه بین الملل معرفی خواهند شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز از معرفی بین المللی تولیدات صنایع کوچک و متوسط استان البرز در سطح جهانی خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، حمیدرضا عقاب نشین با اشاره به اینکه یکی از مولفه‌های شعار «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» حمایت از صنایع کوچک و متوسط است، تاکید کرد: استفاده بهینه از امکانات، جلوگیری از اتلاف سرمایه‌های ارزشمند صنعتی، تغییر در رویکرد تولید و یافتن بازارهای جدید از جمله سیاست‌هایی است که باید دنبال شود.

وی افزود: واحدهای صنعتی کوچک و متوسط نقش بسزایی در توسعه بخش صنعت دارند و فعالیت آنها در نهایت، زمینه رونق اقتصادی استان را فراهم می‌کند.

عقاب نشین در ادامه تصریح کرد: کمک به صنایع کوچک در حقیقت کمک به توسعه صنایع و ترویج عدالت اقتصادی است که در نهایت منجر به صنعتی شدن، ایجاد فرهنگ کار، تولید محوری و صادرات محوری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز با تاکید بر اهمیت محوری ایجاد بازار برای تولیدات صنایع کوچک و متوسط اظهار داشت: در سال جاری حمایت از SMEها، توسعه بازار و ایجاد سامانه‌های آنلاین برای معرفی محصولات صنایع کوچک و متوسط در دستور کار قرار گرفته است. از این رو براساس راهبردهای تعیین شده این شرکت و جلسات صورت گرفته با متخصصین بازرگانی، بازاریابی آنلاین و مشاورین توسعه صادرات، راهکارهای معرفی و ارائه محصولات صنایع کوچک و متوسط البرز به شکل گسترده، هدفمند و هوشمند بصورت آنلاین در فضای وب مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

بنا به گفته این مقام مسئول مقرر شد طی یک برنامه زمان بندی مشخص، محصولات تولیدی صنایع کوچک و متوسط البرز جهت عرضه به بازارهای بین المللی به شش زبان روسی، عربی، ترکی استانبولی، انگلیسی، چینی و فارسی بصورت آنلاین، حرفه ای، کارآمد و به روز در معرض دید قرار گرفته و مقدمات بازاریابی و فروش این محصولات به صورت  B2B  و B2C   با حضور طرفین خارجی صورت پذیرد.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.