البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
X

هدف گذاری برای ارتقای جامعه کارگری در منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیرعامل منطقه ویژه پیام از هدف گذاری برای ارتقای جامعه کارگری در این منطقه اقتصادی خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، اکبر قنبرپور در نشستی به مناسبت روز جهانی کارگر با بیان اینکه کرامت کارگر بایستی حفظ شود اظهار داشت: به همین منظور یکی از اهدافمان در سال جاری نیز این است که بتوانیم با تصویب سند جامع نیروی انسانی  پیام در سازمان اداری استخدامی شاهد تغییر وضعیتی در قراردادهای کارگران در پیام باشیم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به حضور بیش از پنج هزار نیروی فعال در این منطقه که بخش عمده ای از آنها را جامعه کارگری تشکیل می دهد گفت: هدف گذاری در امسال و سال های پیش روی این است که شرایط قشر کارگر در این منطقه ارتقا یافته و شاهد رضایت خاطر بیشتری برای این قشر زحمت کش  باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اختصاص فضاهایی برای آموزش تخصصی جوانان در منطقه اشاره کرد و گفت: از دیگر برنامه های پیش بینی شده در سال جاری تخصیص دادن فضاهایی با هدف ارائه آموزش های تخصصی به جوانان با اولویت فرزندان پرسنل و کارگران پیام است.

قنبرپور ادامه داد: عمده تمرکز در خصوص ارائه این آموزش ها در حوزه الکترونیک، آی.تی و آی.سی.تی خواهد بود که فرزندان پرسنل پیام در هر رده سنی می توانند از این آموزش ها بهره مند شوند چرا که این باور وجود دارد که مهندسان و متخصصان آینده این منطقه می توانند از اعضای خانواده جامعه کارگری امروز پیام باشند.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.