البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
X

وزارت کشور حق دخالت در امور املاک قولنامه‌ای را گرفته است/ با هدف پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، موضوع را پیگیری می کنیم

شهردار کرج با عنوان اینکه امکان دخالت شورا و شهرداری در مورد املاک قولنامه ای وجود ندارد، گفت: با وجود پیگیری های شهرداری در سه ماه اخیر، دیوان عدالت اداری مجدد مصوبه صدور پروانه برای اراضی و املاک قولنامه ای را ابطال کرده است.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مصطفی سعیدی سیرایی   با اشاره به اینکه  اقدامات شهرداری مبنی بر حل مشکل املاک قولنامه‌ای ادامه دارد ، افزود: با این وجود شهرداری با هدف حل مشکل، موضوع را طی مکاتبه ای به دستگاه های مربوطه منعکس کرده است.نگرانی شهروندان در موضوع املاک قولنامه ای را درک می کنیم اما با نامه وزارت کشور به استانداران، امکان دخالت شورا و شهرداری در این موضوع وجود ندارد.

وی افزود: با وجود پیگیری های شهرداری در سه ماه اخیر، دیوان عدالت اداری مجدد مصوبه صدور پروانه برای اراضی و املاک قولنامه ای را ابطال کرده است. با این وجود شهرداری با هدف حل مشکل و ایجاد بستر مناسب در راستای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و رشد بی برنامه شهر موضوع را طی مکاتبه ای به دستگاه های مربوطه منعکس کرده است.

شهردار کرج گفت: بدون شک حل این چالش بزرگ مستلزم همفکری تمام ارکان تصمیم ساز و تصمیم گیر به خصوص در سطوح کلان و ملی است.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.