البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
X

بی‌تدبیری در تولید آسفالت و عدم انجام وظایف ذاتی شهرداری/مالکین ۵۲ پلاک قولنامه‌ای در شهرداری سرگردانند

نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورای‌ شهر کرج گفت: احداث کارخانه آسفالت شهرداری، عاملی در تعدیل و رفع مشکلات ناشی از کمبود آسفالت تلقی می شود لذا روکش و ترمیم آسفالت که از ابتدای‌ترین مسئولیت های شهرداری است به خوبی انجام نمی شود.


به گزارش البرز نیوز از البرز؛ مریم قهرمانی صارم عصر امروز در تذکر پیش از دستور بیست و‌ نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج به تعطیلی کارخانه آسفالت شهرداری اشاره کرد و اظهارداشت: کارخانه آسفالت شهرداری در طول یک‌ماه گذشته فقط دو  روز مشغول فعالیت بوده و به بهانه های مختلف همچون آلودگی هوا و محیط زیست تعطیل بوده‌ است.

نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورای‌ شهر کرج گفت: احداث کارخانه آسفالت عاملی در تعدیل و رفع مشکلات ناشی از کمبود آسفالت تلقی می شود در این راستا فراهم آوردن زیرساخت های شهری همچون تراش، روکش و ترمیم آسفالت از ابتدای‌ترین و بدیهی‌ترین مسئولیت های شهرداری است که به خوبی انجام نمی شود.

نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج به بی کیفیتی آسفالت بازیافتی توزیع شده در سطح شهر اشاره کرد و افزود: معمولا چنین آسفالت‌هایی به دلیل عدم استاندارد در کمترین زمان دچار مشکل می‌شود و از بین می رود.

قهرمانی تاکید کرد: چرا وقتی قرار نیست آسفالت به سرعت ریخته شود زمین تراش پیدا می کند و باعث ایجاد ناراحتی در شهروندان بخصوص در فصل بارندگی شده است. 

وی در بخش دیگری به مشکلات املاک قولنامه ای اشاره کرد و یادآور شد: به دنبال ابلاغ رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر ممنوعیت صدور پروانه برای املاک قولنامه‌ای شاهد بلاتکلیفی ۵۲ پرونده‌ هستیم که تا نزدیکی صدور پروانه ساخت پیش رفته و حتی مبالغی به شهرداری پرداخت کرده اند. 

 قهرمانی با اشاره به اینکه این پلاک های قولنامه ای عمدتا در مناطق محروم هستند ، تاکید کرد: شهرداری به ذینفعان پاسخ شفاف دهد تا صاحبان املاک قولنامه‌ای از بلاتکلیفی خارج شوند در این راستا از مدعی العموم و دستگاه قضا درخواست کمک و تعیین تکلیف وضعیت بلاتکلیف این پلاک ها هستیم.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.